וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "המטרה היא תארים, לא ניצחונות על מכבי ת"א"

3.11.2014 / 10:28

הבעלים של הפועל ירושלים מצנן את ההתלהבות: "צריך להבין שהפועל ירושלים לא מתלהבת מניצחון על מכבי, גם לא ב- 30 הפרש. מתחילים לראות פה ושם ניצנים של איך זה יכול להיות באמת"

one

בהפועל ירושלים נרשמה שביעות רצון גדולה מאוד אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב (63:93), אבל המאמן דני פרנקו מיהר להזכיר לשחקנים את המשחק נגד פלוישטי הרומנית ביורוקאפ ביום רביעי. פרנקו אמר להם שמדובר בסך הכול במשחק ליגה ושהם צריכים להיעזר בו כדי לשאוב מוטיבציה לקראת המשחק ביום רביעי.

הבעלים אורי אלון, ששהה בישראל בשבועות האחרונים, סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט: "גם בעונה שעברה ניצחנו את מכבי ב-28 הפרש. היה משחק יפה מאוד אתמול, אבל אנחנו לא מתלהבים יותר מדי. המטרות שלנו צריכות להיות תארים, לא ניצחונות במשחקי ליגה, גדולים ומרשימים ככל שיהיו. אף פעם לא התבטאתי ואמרתי שהמטרה שלי היא להביס את מכבי ב- 30 הפרש. המטרה היא להגיע ליורוליג תוך שלוש שנים".

אלון הוסיף: "התחיל פה איזשהו תהליך שאי אפשר לעצור אותו. אולי זה ייקח עוד שנה, עוד שנתיים, אבל יש כאן תהליך. יש לנו את האולם הכי גדול בארץ, המתקן הכי חדיש, עם 10,000 אוהדים אדומים שהגיעו כמו שראיתם. הפועל ירושלים תהיה שם דבר בכדורסל האירופי , בטח ובטח בכדורסל הישראלי. מתחילים לראות פה ושם ניצנים של איך זה יכול להיות באמת".

על הסגל אמר הבעלים: "יש לנו המון כישרון בקבוצה, השאלה היא כמה זמן ייקח לשחקנים להתחבר ובאיזו אינטנסיביות הם יגיעו למשחקים. הניצחון על מכבי הוא יפה, אך שוב, אנחנו צריכים להיות בפוקוס על השלבים הבאים של העונה. ההפסדים באירופה? לדעתי במשחקים ביורוקאפ הייתה תחושה שהשחקנים שלנו חשבו שהם יכולים לנצח גם בלי לתת מעצמם יותר מדי, הם סמכו על הכישרון. במשחקים כמו זה נגד מכבי, אפשר לראות מה קורה כשהם באמת משקיעים ומגיעים עם רצון לנצח. חזינו בזה גם במשחק בגביע ווינר. אבל בכל אופן מדובר בצעד חשוב להמשך העונה".

על המשחק המשובח שהציג אמש דונטה סמית' אמר אלון: "הוא היה ב'טירוף', בגלל זה רצינו אותו. גם השחקנים האחרים שלנו היו טובים, ברייסי רייט, ליאור אליהו, יותם הלפרין, ג'ונס במחצית השנייה. יש לנו מאמן מצוין, אני מאד מרוצה מדני פרנקו. אך צריך להמשיך הלאה, ולהבין שהפועל ירושלים לא מתלהבת מניצחון על מכבי תל אביב, גם לא ב- 30 הפרש".

לשאלה האם יגיע חיזוק להפועל ירושלים, השיב אלון: "לא סיימנו לבנות את הסגל, אני מאמין שהקבוצות איתן נתמודד ביוני יהיו אינטנסיביות יותר. אנחנו בדרך הנכונה".

אורי אלון בעלי הפועל ירושלים עם ניר ברקת. ברני ארדוב
לא מסתוונר. אלון עם ניר ברקת בארנה/ברני ארדוב

ניכר כי המסר של אלון והמאמן פרנקו הוטמע היטב בשחקנים. גם דרווין קיצ'ן הדגיש: "זה רק משחק אחד. בשנה שעברה ניצחנו את מכבי בהפרש גבוה, ובסוף הניצחון הזה הצטבר לכדי כלום באותה העונה. אנחנו בטוחים שהם יגיעו מוכנים למשחק הבא. מה שקרה ברבע הרביעי היה מטורף, החבר'ה שלנו שהיו על הפרקט פשוט היו אגרסיביים. כולם היו נרגשים בחדר ההלבשה, לנצח את אחת הקבוצות הכי טובות באירופה ב-30 הפרש ריגש את כולם, את צוות האימון השחקנים וההנהלה. אבל שוב, זה רק משחק אחד".

על היכולת של דונטה סמית' אמר קיצ'ן: "זה דונטה וזה מה שהוא עושה. לא בכדי הוא היה ה-MVP של הליגה בעונה החולפת, ולא במקרה הוא זכה באליפות לפני שנתיים, הוא הגיע הערב ובגדול".

לשאלה לגבי ההבדל בין ירושלים של היורוקאפ לזו של הליגה, השיב קיצ'ן: "זו שאלה מצוינת. היה לנו קשה ביורוקאפ נגד כל היריבות עד עכשיו, אין לי תשובה לכך. נקווה שנוכל למנף את הניצחון הזה ולהשיג ניצחונות נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully