וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה במקום השני, תומר חמד בישל בהפסד אלמריה

הבלם מוסטפי כבש צמד והוביל את ולנסיה ל-1:3 משכנע בדרבי מול ויאריאל. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף ובישל בהפסד 2:1 ללבנטה, סביליה הפסידה 1:0 לאתלטיק בילבאו והשאירה את ריאל בפסגה

שקודראן מוסטפי שחקן ולנסיה (משמאל) עם חאבי פואגו. GettyImages
פתאום הפך לסקורר. שקודראן מוסטפי, משמאל, עם חאבי פואגו/GettyImages

המחזור העשירי בליגה הספרדית, שיצא לדרך בסוף השבוע, נמשך היום (ראשון). במשחק הראשון של היום, אתלטיק בילבאו עצרה את הנפילה שלה והדהירה של סביליה עם 0:1 ביתי. ולנסיה עלתה למקום השני עם 1:3 גדול בחוץ, בדרבי מול ויאריאל. תומר חמד בישל כמחליף בהפסד 2:1 של אלמריה ללבנטה. אלצ'ה ניצחה 1:2 את אספניול מצמד של ג'ונתאס.

ויאריאל - ולנסיה 3:1

אחרי שכשלה במדריגאל בשש הביקורים האחרונים שלה (ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו) ולנסיה השיגה ניצחון חוץ ראשון על ויאריאל מאז ינואר 2007, ועשתה את זה בסטייל. זה התחיל עם שער עצמי של מאנו טריגרוס, שגלש בדקה השישית והכניע את חברו סרחיו אסנחו. ויאריאל, שהפסידה בבית לברצלונה וריאל מדריד, חיפשה את השוויון, אך נענשה בצד השני. הבלם הגרמני שקודראן מוסטפי, שכבש שער ראשון בשבוע שעבר, התאהב בקטע ונגח פנימה בדקה ה-64 אחרי הגבהה של פאבלו פיאטי. זה לא הספיק לו, ובדקה ה-73 סופיאן פגולי הסיט קרן של פיאטי לעבר מוסטפי, שמהאוויר שלח כדור מדויק לרשת. טריגרוס התנחם עם שער מצמק בדקה ה-88, אבל לא מנע ניצחון משכנע של וולנסיה, שדילגה למקום השני, נקודה פחות מריאל מדריד המוליכה.

אריץ אדוריץ, אתלטיק בילבאו. GettyImages
שער גדול וניצחון. אריץ אדוריץ/GettyImages

אתלטיק בילבאו - סביליה 0:1

הבאסקים פתחו את העונה בליגה בצורה איומה והגיעו למשחק עם שמונה נקודות בלבד מתשעה משחקים. ההתאוששות שלהם החלה כבר במחזור הקודם, בניצחון החוץ מול אלמריה ונמשכה עם הניצחון הזה, שהושג משער של אריץ אדוריץ, כבר בדקה ה-13. מרקל סוסאטה העביר כדור רוחב ואדוריץ המשיך עם פצצה אדירה מהאוויר פנימה, שער יפהפה. האנדלוסים, שספגו הפסד ליגה אחד בלבד העונה, חיפשו את השוויון, אבל לא מצאו אותו ולא הצליחו לעקוף את ברצלונה. בילבאו תארח את פורטו ביום רביעי בליגת האלופות.

לבנטה - אלמריה 1:2

תומר חמד איבד את מקומו בהרכב, אבל נכנס בדקה ה-57 ובישל את שער השוויון בחלוף 13 דקות, אך זה לא הספיק לאלמריה. לבנטה, שהגיעה למשחק כשהיא במקום האחרון בטבלה, עלתה ליתרון עם מבצע אישי של דויד בראל בדקה ה-26. חמד נכנס כדי לחזק את ההתקפה, ובדקה ה-70 נגח כדור קרן של ורסה לעבר ג'ונתן זונגו, שהמשיך עם נגיחה משלו לרשת. שער בכורה העונה לשחקן מבורקינה פאסו. למרות זאת, בדקה ה-75 זכתה לבנטה בכל שלוש הנקודות, הודות לשער של ויקטור קאסדסוס, חברו של חמד מימי מאיורקה. ניצחון שני העונה ללבנטה.

אלצ'ה - אספניול 1:2
לאלצ'ה: ג'ונתאס (19 ו-52). לאספניול: כריסטיאן סטואני (86 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully