וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביה"ד של ההתאחדות ביטל את ההפסד הטכני שספגה הפועל ר"ג

האורדונים נענשו תחילה על המשחק מול נצרת עילית, שנקטע בשל הפסקת חשמל. העונש החדש: הפחתת שתי נקודות על תנאי וקנס של 15 אלף ש"ח

שחקן הפועל רמת גן, אלמוג בוזגלו, מול שחקן עירוני קרית גת, יניב אפרגן. מגד גוזני
ההפסד הטכני של רמת גן בוטל/מגד גוזני

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל הפך היום (ראשון) את ההחלטה בעניין ההפסד הטכני שנפסק להפועל רמת גן במשחק מול הפועל נצרת עילית. כזכור, המשחק שהתקיים במסגרת המחזור השישי בליגה הלאומית הופסק פעמיים בשל הפסקת חשמל באצטדיון וינטר. השופט רועי ריינשרייבר כתב בדו"ח: "יש לציין שהתקלה הייתה מקומית היות וניתן היה לזהות תאורה בסביבה הקרובה למגרש". לפיכך, בדיון שהתקיים לפני 10 ימים ספגה רמת גן הפסד טכני 3:0 ונקנס ב-7,500 שקל.

כאמור, בית הדין העליון החליט לקבל את הערעור וקבע משחק חוזר בין הקבוצות. העונש הומר בהפחתת שתי נקודות על תנאי וקנס של 15 אלף שקל. על רמת גן הוטל לשאת בכל הוצאות קיום המשחק החוזר. בשלב זה עדיין לא נקבע מועד לקיום המשחק.

הפועל רמת גן נועלת את טבלת הליגה הלאומית עם שתי נקודות משמונה משחקים, אחת מהן הושגה ביום שישי בהופעת הבכורה של הקשר הפורש עומר בוקסנבוים על הקווים שהסתיימה עם 0:0 ביתי נגד עירוני קרית גת. הפועל נצרת ירדה למקום הלפני אחרון ובמאזנה חמש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully