וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בהלם מההפסד לסלטה: "הקבוצה מפלרטטת עם משבר"

הקטאלנים איבדו את הפסגה: "מזל רע, משחק רע, ויברציות רעות", נכתב ב"ספורט". הקהל שרק בוז וקרא נגד אלבס, סוארס: "מבקש מהם לתמוך". מודריץ': "לא צריך להשוות אותנו לבארסה של פפ"

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
המשבר הראשון של לואיס אנריקה. סוארס/רויטרס

המחזור העשירי בליגה הספרדית, שיצא לדרך בסוף השבוע, סיפק אתמול (שבת) דרמה גדולה. ברצלונה, שהוליכה את הטבלה ערב המחזור, ספגה הפסד סנסציוני בקאמפ נואו, 1:0 מול סלטה ויגו המפתיעה. מי שניצלו זאת עד תום היו ריאל ואתלטיקו מדריד. אלופת אירופה הביסה 0:4 בחוץ את גרנאדה עם הצגה של חאמס רודירגס (ועוד שער של רונאלדו כמובן) ועלתה לפסגה עם 24 נקודות, האלופה גברה 2:4 בבית על קורדובה והיא שנייה עם 23 נקודות. בארסה רק במקום השלישי עם 22 נקודות ואם ולנסיה וסביליה ינצחו היום, הקטאלנים ייפלו למקום החמישי ויישארו מחוץ לרביעייה הראשונה אחרי שעברו לפחות עשרה מחזורים לראשונה מאז 2004.

מיותר לציין שכולם בברצלונה נותרו בהלם מההפסד הביתי, שהיה השני של הקבוצה ברציפות לאחר המפלה בקלאסיקו. בארסה הפסידה משחק ליגה בקאמפ נואו לראשונה מאז ה-3:2 מול ולנסיה ב-1 בפברואר. "בארסה מפלרטטת עם משבר", נכתב ב"אל מונדו דפורטיבו". "מזל רע, משחק רע, ויברציות רעות", הייתה הכותרת ב"ספורט" הקטאלני, "בארסה יצרה אינספור הזדמנויות, אבל מעט כדורגל". מסי נשאר תקוע על ה-250 שערים שלו ושוב לא הצליח לעקוף את טלמו סארה וכתב העיתון, לואיס מסקארו, כתב בטורו: "זה המשבר הראשון של לואיס אנריקה בקבוצה. האמונה בפרויקט שלו ספגה מכה רצינית והמאמן ניצב כעת בפני אתגרים טקטיים בלתי צפויים לחלוטין. הגישה שלו למשחק מעלה הרבה שאלות".

לואיס אנריקה, שהפסיד לאקסית, אמר בסיום: "הכרתי את היריבה וידעתי שיהיה קשה. העדפתי שנשלוט יותר במשחק. אני לא מודאג, כי הגישה של השחקנים הייתה טובה. אני מאמין בהם וביכולת שלהם לשנות את הדינמיקה של השבוע האחרון". המאמן הוסיף בציניות: "זה היה שבוע סימפטי". לואיס סוארס, שפתח בפעם השנייה בקבוצה והפסיד בפעם השנייה, היה דווקא מעודד: "הרגשתי הפעם הרבה יותר נוח מאשר במשחק בברנבאו. שם התעייפתי במחצית השנייה והפעם היה לי יותר כוח וקשר טוב יותר עם החברים. כשהכדור לא רוצה להיכנס, הוא לא נכנס. השוער שלהם היה איש המשחק והם יצרו מצב אחד, ניצלו אותו וניצחו". סוארס הוסיף: "אני מבקש מהקהל לתמוך בנו", לאחר שבאצטדיון נשמעו שריקות בוז צורמות וקריאות נגד דני אלבס.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
שמח בריאל מדריד/AP

הבלאנקוס היו מרוצים מההעפלה למקום הראשון ובעיקר מהיכולת. ריאל ממשיכה לדרוס כל דבר שזז ולוקה מודריץ' אמר: "אני לא יודע אם צריך להשוות אותנו לברצלונה של גווארדיולה. אנחנו ריאל ויש לנו את הפילוסופיה שלנו. אנחנו רק מקווים לתת עוד משחק טוב מול ליברפול בליגת האלופות השבוע". איקר קסיאס הוסיף: "אני לא יודע אם זו ריאל הכי טובה ששיחקתי בה. אני רק רוצה שלפחות נשחזר את העונה שעברה, אבל זה לא יהיה קל. אנחנו מחוברים מצוין, אבל יש חמש קבוצות בצמרת וחייבים להמשיך לשחק טוב".

ואתלטיקו? רבים האמינו שהקולצ'ונרוס יצנחו אחרי הזכייה המדהימה באליפות ועזיבתם של מספר כוכבים, אבל החבורה הלוחמנית של דייגו סימאונה פשוט מסרבת לעצור. המאמן אמר לאחר הניצחון על קורדובה והצמד של אנטואן גריזמן: "הוא עובד קשה מאוד ומתפתח בכל שבוע. הוא שיחק מושלם הפעם, לא רק בגלל השערים שכבש. אנחנו מצליחים להתמיד ולשמור על הרמה הגבוהה. אנחנו משחקים כדורגל טוב".

עוד באותו נושא

סלטה ויגו הדהימה את ברצלונה בחוץ, ריאל ואתלטיקו בפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully