וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה: לירוי צעירי מתקרב למלאבס

1.11.2014 / 19:11

השחקן מתאמן עם הקבוצה, ואיש עסקים שאוהד את המועדון הסכים לסייע במימון החוזה. צעירי עשוי להיכלל בסגל מול נתניה (ראשון, 20:15). יוסי מזרחי תרגל את ההרכב שסיים בתיקו בטדי

מחזור 7מחצית02/11/2014
מכבי נתניה
    0
      הפועל פתח תקוה
      one
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      * מפגשים בליגה הראשונה: 112. הפועל פתח תקוה מובילה 25:54 בניצחונות ועוד 33 משחקים נגמרו בתיקו.

      * מאזן השערים: 111:200 להפועל פתח תקוה.

      * כשנתניה מארחת זה 21:21 בניצחונות ועוד 16 תוצאות תיקו.

      * אפילו כאן הפרש השערים הוא לטובת הפועל פתח תקוה: 75:84.

      * הפועל פתח תקוה עם חמישה משחקים בלי הפסד בליגה הראשונה למכבי נתניה. בכולם היא כבשה (שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

      * הניצחון האחרון של נתניה על הפועל פתח תקוה בליגה הראשונה היה לפני כמעט חמש שנים, בדצמבר 2009, משער בודד של שלו מנשה.

      * בכל אחד משלושת משחקי החוץ של הפועל פתח תקוה העונה נכבשו ארבעה שערים.

      * עידן שריקי מת על הפועל פתח תקוה. יש לו תשעה שערים נגדה.

      נתונים: דריבליסט

      לירוי צעירי שחקן בני יהודה. ניב אהרונסון
      הותיר רושם חיובי באימונים. צעירי בתקופתו בבני יהודה/ניב אהרונסון

      מפתחות והכנות:

      מכבי נתניה:

      במהלך הקיץ, במשחק אימון ביניהן, ניצחה הפועל פתח תקווה את מכבי נתניה. על אף ההפסד העריכו אז בנתניה, שפתח תקווה תהיה היורדת הבטוחה של ליגת העל. הערכות לחוד ומציאות לחוד וערב המשחק ביניהן, לא בטוח מי הפייבוריטית. אם לשפוט לפי המשחקים ביום חמישי האחרון, הפועל פתח תקווה היתה טובה יותר ובכל זאת היא היחידה מבין ארבע הקבוצות (הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה) ששיחקו באותו ערב שסגר את המחזור הששי, שלא לקחה נקודות.

      נתניה חזרה מטדי עם נקודה מאוד חשובה שהחייתה גם את לארי קאיודה שהיה כבוי באימונים בשלושת השבועות האחרונים. קאיודה מחייך כבר יומיים אחרי השער הנפלא שכבש, ולפחות על הנייר, אחרי ההרחקה של צ'ימאזי אמבה, אין לפתח תקווה מי שיתמודד איתו במהירות. יוסי מזרחי הקרין אתמול את המצבים של פתח תקווה מול מ.ס. אשדוד לפני שבוע והזהיר: "מדובר בקבוצה מהירה וכשרונית שיכולה לעשות לנו הרבה צרות. השחקנים שלה משחקים בהתלהבות גדולה ואנחנו צריכים לבוא למשחק בשיא הרצינות".

      מזרחי תירגל את ההרכב שפתח מול בית"ר, אבל הודיע במקביל שלא בטוח שזה יהיה ההרכב בסופו של דבר. עידו לוי נטש את האימון לקראת סיומו ורק מחר בבוקר יעבור סוג של מבחן כשירות. גם שמעון הרוש סובל מכאבים חזקים בקרסול ובשעות שלפני המשחק יוחלט אם לשתפו. אורי שטרית שהיה יכול לקבל הזדמנות ראשונה חולה ולא התאמן בסוף השבוע. ירין חסן וגבריאל ג'ורג'ו ימשיכו להיעדר בגלל פציעות.

      לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה (מימין) עם רומאריו פירס. ברני ארדוב
      נתניה בונה על המהירות שלו. קאיודה/ברני ארדוב

      הפועל פתח תקוה:

      לירוי צעירי צפוי לסגור הערב (שבת) את תנאיו בהפועל פתח תקוה בתום פגישה שתיערך בין הנהלת הקבוצה לסוכנו גלעד קצב. צעירי מתאמן כבר זמן רב במועדון ואתמול חלה פריצת דרך בחיפוש אחר מקור שיממן את צירופו. איש עסקים שאוהד את הקבוצה ובנו משחק במחלקת הנוער, הסכים לסייע במימון החוזה שלא אמור להיות גבוה ביחס למה שהרוויח צעירי בעבר. הקשר החל כאמור להתאמן במועדון בחודש שעבר ועד כה הוא הותיר רושם חיובי מאוד באימונים. צירופו יסייע גם בעקבות פציעתו של גיא דיין. אם החוזה עם צעירי ייסגר הערב, תעביר אותו פתח תקוה מחר בבוקר ברשות לבקרת תקציבים והוא יוכל להיות בסגל למשחק מול מכבי נתניה בערב.

      בתוך כך המשיכו אתמול בפתח תקווה בהכנות למשחק מול נתניה. המאמן עידן בר און מתלבט אם להמשיך במערך שלושת הבלמים שהצליח אחרי שצ'ימאזי אמבה, שהיה גורם משמעותי במערך הזה, הורחק בכרטיס אדום שלשום מול הפועל תל אביב. אם בר און ימשיך כך, הוא יצטרך לבחור אחד מבין סקו קונדה, ריף פרץ או עומר שרעבי שיצטרף אל מייקל טוקורה ואורי פסו במרכז ההגנה. ליאור אסולין ישוב מהרחקה והוא אמור לפתוח בהרכב.

      ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
      חוזר מהרחקה וצפוי לפתוח. אסולין/ברני ארדוב

      יעמוד למבחן

      מכבי נתניה: כריסטיאן סרגי

      סרגי הופך לסוג של מטוטלת. במשחק הקודם סידר לזארקו קוראץ' מבית"ר שער קל אחרי טעות איומה ולפני שבוע מול סכנין דווקא כבש שער חשוב מאוד מכדור קרן של ערן לוי. מכבי נתניה רוצה לקבל אותו כשהוא קם על הצד החיובי במשחק שאמור להרחיק אותה מהקו האדום.

      הפועל פתח תקוה: קובי מוסא

      אחת ההתלבטויות הקשות של יוסי מזרחי בקיץ הייתה באיוש עמדת המגן הימני. בסוף נשארו שניים והוא העדיף את עמרי קנדה על פני קובי מוסא. קנדה כבר שני משחקים לא מתלבש אצל מזרחי ומוסא לעומת זאת פורח בפתח תקווה. הוא סוגר טוב, תומך בהתקפה עם ההגבהות הנפלאות תוך כדי תנועה ואם יש לפתח תקווה סיכוי במשחק חוץ די קשה, זה ביום טוב של המגן הוותיק.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אוראל גרינפלד
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 4000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully