וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווינג: "לבלאט יש את התרגילים שלו, לי יש את שלי"

הגארד של הקאבס סיפר שבהפסד לניקס, הוא התעלם לפחות פעמיים מהוראות של בלאט: "אני צריך לשפר את התקשורת עם המאמן". וגם: האם מארק ג'קסון מנסה לפלס את דרכו למשרה של המאמן הישראלי?

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
נגד שיקגו הרוטציה תתרחב? בלאט/GettyImages

אחרי שההתרגשות בקליבלנד בעקבות החזרה של לברון ג'יימס העירה שככה, דיוויד בלאט והקאבלירס שלו יכולים להתרגל לשגרה. בלילה שבין חמישי לשישי קליבלנד הפסידה בבית 95:90 לניו יורק ניקס והלילה היא תתארח אצל שיקגו בולס (2:00, ספורט 5+ לייב).

המאמן הטרי בלאט הוא לא הסיפור בעיני התקשורת וגם לא בעיני האוהדים ההדוקים של הליגה. הקאבס של השנה הם לברון, לברון ושוב לברון. ובכל זאת, גם האיש על הקווים זכה להתייחסות אחרי ההפסד הראשון ולקראת המשחק השני בקריירת האימון הצעירה שלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

קיירי אירווינג, שלעומת לברון דווקא הציג משחק טוב נגד הניקס, סיפר שבמהלך המשחק היו לפחות שתי הזדמנויות בהן בלאט ביקש ממנו לבצע תרגיל מסוים, אבל הוא בחר בתרגיל אחר.

"אני צריך לשפר את התקשורת עם קואץ' בלאט, אני הפוינט גארד שלו במגרש", אמר אירווינג לקראת שיקגו, "יש לו את התרגילים שהוא רוצה, לי יש את התרגילים שאני רוצה. הוא רואה דברים מסוימים מהקווים ואני רואה דברים מסוימים מהפרקט. אני מקווה שבהמשך נראה עין בעין. זה תהליך גדילה משותף".

קיירי אירווינג, שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
"הוא רואה דברים מסוימים מהקווים ואני רואה דברים מסוימים מהפרקט". אירווינג/AP

שיקגו תגיע למשחק הלילה הרבה יותר רעננה. אם לא די בכך שהבולס לא שיחקו הלילה והקאבס דווקא כן, בלאט זנח מעט את הרוטציה. אם דיברנו על עיסוק כלשהו במאמן הישראלי אחרי המשחק הראשון שלו על הקווים, הרי שחלוקת הדקות שלו נגד הניקס היא הנקודה שמעליה הוצבו סימני שאלה.

לברון ואירווינג שיחקו 43 דקות כל אחד, קווין לאב ודיון וייטרס בילו 38 דקות על הפרקט כל אחד. לפיכך אחת מהשאלות המרכזיות שהפרשנים העלו בעקבות המשחק נגד הניקס היא מה בנוגע לרוטציה? הרי בלאט אמר רק לפני כמה ימים שהוא רוצה להפחית את כמות הדקות של לברון כדי שהוא יהיה בשיאו ברגעים החשובים.

"אני לא ממש יודע למה לדיוויד בלאט יש ספסל, אם הוא לא מתכוון להשתמש בו", כתב היום ביל ליבינגסטון מ"פליין דילר", "המחליפים של הניקס קלעו אתמול 41 נקודות לעומת 12 של המחליפים של הקאבס. רק שני שחקני ספסל - טריסטן תומפסון ומת'יו דלאבדובה קלעו. לג'יימס ג'ונס ומייק מילר לא הייתה כל השפעה על המשחק".

אז מה יהיה הלילה? "תזכרו דבר אחד", כתב הבלוגר-עיתונאי מייק מאייר, "לא משנה מה יקרה, אחר כך יהיו עוד 80 משחקים. שמונים משחקים, זה הרבה מאוד". טים באפו מ-CBC שיקגו הוסיף: "אני לא יכול לדבר בשמו של דייויד בלאט, אבל אני חושב שדי בטוח לומר ששני המאמנים מתייחסים למשחק הלילה כאל מה שהוא: משחק באוקטובר. שום דבר אפי, לא משחק מכריע".

עוד באותו נושא

אכזבה: בלאט וקליבלנד הפסידו לניקס בבית במשחק הבכורה

לכתבה המלאה
מארק ג'קסון מאמן גולדן סטייט ווריורס. רויטרס
מיוצג על ידי סוכן שהוא חבר ילדות של לברון. מארק ג'קסון/רויטרס
"אם הקאבלירס יתקשו העונה, לברון וקווין לאב לא ישאו באשמה. זה יהיה דיוויד בלאט"

כל הנ"ל נוגע למיקרו, אבל מה בנוגע למקרו? אדריאן ווג'נרובסקי הוא פרשן ה-NBA הבכיר של YAHOO ואחד מהפרשנים הנחשבים ביותר בארה"ב. הערב (או אם תרצו - בשעות הצהריים בארה"ב) הוא פרסם טור שעוסק בקליבלנד, ובו הוא רומז על רצון גדול של מארק ג'קסון לאמן את הקבוצה. כמה רומז? עד כדי כך שבאתר הספורט של רשת NBC ציטטו אותו ונתנו את הכותרת "האם מארק ג'קסון מנסה לצוד את משרת האימון בקאבלירס?".

ההסבר על פי הפרשן ווג'נרובסקי הוא כזה: אחד מהאחראים הגדולים להחזרת לברון ג'יימס לקליבלנד הוא חבר הילדות שלו, ריץ' פול, שמנהל היום סוכנות שחקנים ומאמנים (אגב, הטענה היא שלברון הוא אחד ממקימי הסוכנות). בזכות המהלכים שלו והקרבה ללברון, פול צבר כוח רב בפרנצ'ייז, עד כדי כך ששחקנים מאמינים שאם הם יצטרפו לסוכנות שלו, יגברו הסיכויים שלהם לשחק עם לברון באוהיו.

אחד מהמיוצגים החדשים יחסית של פול הוא מאמן גולדן סטייט ווריורס עד הקיץ האחרון, מארק ג'קסון. והוא מאוד רוצה את הג'וב. ווג'נרובסקי כתב: "הדעה הרווחת היא שלברון חכם מדי בשביל לרצות מאמן שמבלה יותר זמן בלצייץ על עצמו בטוויטר, מאשר בלהכין את הקבוצה שלו למשחקים. יחד עם זאת, ג'קסון הוא לא אדם שצריך לזלזל בו וביכולת השיווק העצמי שלו. אם הקאבלירס יתקשו העונה, לברון וקווין לאב לא ישאו באשמה. זה יהיה דיוויד בלאט".

ב-NBC נעלו את האייטם שלהם הערב עם המשפט הבא הבאה: "דרך אגב, איך בלאט מרגיש כרגע? אחרי משחק אחד בקריירת ה-NBA שלו - הפסד במשחק שהוא הודה שהוא לא ניהל כראוי - וכבר מתרוצצות שמועות על המחליף שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully