וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: סלליך וביטון הפסידו עם מאריבור במשחק העונה

הקשר פתח בהרכב, החלוץ החליף אותו בדקה ה-74, אבל קבוצתם הפסידה 1:0 לדומז'אלה, שהגדילה את יתרונה בפסגת הליגה הסלובנית לתשע נקודות. עטר לא נכלל בסגל של ריימס, שחילצה 1:1 במונאקו

סינטאיהו סלליך, שחקן מאריבור. GettyImages
היה קרוב לשוויון. סינטאיהו סלליך/GettyImages

חמישה ימים לפני שהם מארחים את צ'לסי באצטדיון ליודסקי ורט ("גן העם") סינטאיהו סלליך ודודו ביטון שיחקו הערב (שישי) עם מאריבור במשחק העונה של הליגה הסלובנית מול המוליכה דומז'אלה, אך ספגו הפסד ביתי 1:0 שהרחיק אותם עד כדי תשע נקודות מהפסגה.

אחרי ששיחקו 90 דקות באמצע השבוע בגביע, במשחק בו סלליך בישל את שער הניצחון, הפעם ביטון החל על הספסל בעוד חברו פתח בהרכב. כבר בדקה הרביעית היה זה האורוגוואי סשה אנף שהשתיק את אוהדי מאריבור והעלה את האורחים ליתרון. סלליך היה קרוב לשוויון בדקה השביעית, אך נגח החוצה ולאחר מכן יצר שני מצבים ללוקה זאחוביץ' הצעיר שלא ניצל אותם.

בדקה ה-74 נכנס ביטון במקומו של סלליך, ואחרי חמש דקות הגיע למצב נהדר, אבל השוער האורח עצר ממש על הקו. בתוספת הזמן עוד איבדה מאריבור את זאחוביץ' בכרטיס אדום. דומז'אלה השלימה ניצחון שני העונה על מאריבור, כשלקבוצות מצפים שני מפגשים נוספים במסגרת הליגה.

* אלירן עטר שוב נותר מחוץ לסגל של ריימס, שחילצה 1:1 ממונאקו בסטאד לואי השני. המגן הניגרי אלדרסון חגג שער בכורה במדי מונאקו בדקה ה-20, כשסיים מבצע קבוצתי יפה עם שער מזווית קשה, אבל סגנית האלופה הרבתה להחמיץ ונענשה 10 דקות לסיום על ידי המחליפים של היריבה. ריימס יצאה למתפרצת, ניקולא דה פרוויל העביר כדור רוחב מימין והקמרוני בנג'מין מוקאנג'ו כבש בקלות.

* אלמוג כהן, הנמצא בשלבים אחרונים של חזרה מפציעה, עדיין לא נכלל בסגל של אינגולשטאט, מוליכת הליגה השנייה בגרמניה, שסיימה ב-0:0 את משחק הצמרת מול פורטונה דיסלדורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully