וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם במארסיי: ג'יניאק חבט בפניו של חברו לקבוצה

מלך השערים בצרפת תקף את בריס ג'ה ג'ג'ה בחדר האוכל, לאחר שזה לא לחץ את ידו מכיוון שכעס על כך שג'יניאק הגן על שחקן יריב בהפסד לראן. החלוץ הגיב: "מביש שבכלל מטילים בי ספק"

פייר אנדרה ג'יניאק שחקן מארסיי. AP
לא רגוע. אנדרה פייר ג'יניאק/AP

לא שקט במארסיי. הקבוצה של מרסלו ביילסה אמנם צועדת בראש הטבלה בצרפת, אבל הפסידה במחזור הקודם לליון, הודחה באמצע השבוע מגביע הליגה על ידי ראן ומאז הטמפרטורות עולות. על פי עיתון "ל'אקיפ", לאחר אימון הבוקר אתמול (חמישי) חבט אנדרה פייר ג'יניאק בפניו של המגן בריס ג'ה ג'ג'ה, כשרק התערבות של הקפטן סטיב מנדנדה מנעה התלקחות חריפה עוד יותר.

התקרית הגיעה בעקבות ההפסד 2:1 לראן בגביע הליגה ביום רביעי. ג'ה ג'ג'ה התעמת בדקה ה-64 עם פול ז'ורז' אנטפ, שחקנה של ראן, ואילו ג'יניאק שישב על הספסל התנפל על המגן בצעקות והורה לו להפסיק לתקל בחריפות את השחקן היריב, אשר נחשב לחבר שלו ואיתו הוא חולק את אותו סוכן.

ג'ה ג'ג'ה ואנטפ הורחקו יחד מהמגרש בכרטיסים אדומים, אבל הכעס של מגן מארסיי לא שכך. הוא לא הבין מדוע ג'יניאק העדיף להגן על אנטפ ולא עליו, וחזר להתווכח עם הסקורר לאחר המשחק. בבוקר שאחרי, בחדר האוכל של מתחם האימונים, ניגש ג'יניאק ללחוץ את ידו של ג'ה ג'ג'ה. הוא נתקל בכתף קרה, זעם על הסירוב ובתגובה הכה את המגן.

על פי הדיווחים, בין ג'יניאק לג'ה ג'ג'ה שורר דם רע עוד מהעונה שעברה. גם אז, עימות בין השניים במחנה האימונים גלש לפסים אלימים. במארסיי לא נקטו בינתיים בסנקציות נגד השחקנים או פרסמו תגובה כלשהי. ג'יניאק, לעומת זאת, התייחס לידיעה בטוויטר ולא הכחיש: "הבהרנו את העניינים, הנושא סגור! אין לי חברים על המגרש פרט לעמיתיי לקבוצה! מביש שבכלל מטילים בכך ספק! בסך הכול ביקשתי ממנו להיות מרוכז ולחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully