וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל באר שבע: אין שינויים אצל אלישע לוי

מאמן באר שבע ימשיך עם הובאן כבלם במקום פאיוביץ' גם בעכו (ש', 19:30, ספ' 1): "מהיום בכל משחק חייבים המשכיות". אראל לא מרוצה ממעמדו. אמיר אבו ניל יפתח כמגן ימני אצל המארחים

מחזור 7מחצית01/11/2014
הפועל עכו
    0:0
      הפועל באר שבע
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 17. באר שבע מובילה 4:8, עוד 5 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * כשעכו מארחת יש לה רק ניצחון אחד לעומת ארבעה של באר שבע. עוד שני משחקים נגמרו בתיקו.

      * אלישע לוי מעולם לא הפסיד כמאמן להפועל עכו. יש לו 7 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו מולה.

      * אוראל גרינפלד שפט גם את המשחק האחרון בו עכו אירחה את הפועל באר שבע. זה קרה במחזור ה-3 של העונה שעברה והחבר'ה של אלישע עשו מהפך וניצחו 1:2.

      * הפועל באר שבע קיבלה כבר 16 כרטיסים צהובים העונה, בחלוקה שווה בין בית לחוץ.

      * שישה פנדלים נשרקו לזכות באר שבע העונה וזה מה שקרה איתם: בחוץ, בפנים, בחוץ, בפנים, בפנים, בחוץ. לפי ההיגיון הזה, אם באר שבע תקבל פנדל בשבת הוא יילך פנימה.

      נתונים: דריבליסט

      דובב גבאי מאור מליקסון הפועל באר שבע חוגגים שער. ברני ארדוב
      הפנדל הבא ייכנס/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל עכו

      הניצחון של הפועל עכו בנתניה על הפועל רעננה החזיר את החיוכים לקבוצה הצפונית של אלון חרזי והוריד משמעותית את מפלס הלחץ שהיה במועדון. למרות היכולת הטובה של באר שבע בשבועות האחרונים, בעכו לא מרימים ידיים מראש: "בבית שלנו אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה", אמרו במועדון.

      בצד המקצועי, אמיר אבו ניל יפתח כמגן הימני במקומו של שניר משען הפצוע. משה מישאלוב יחבור ליוסי דורה בקישור האחורי, כשיובל אבידור ואמייה טגה יירדו לספסל. אמיר האדז'יץ' הפצוע לא יהיה בסגל הקבוצה מחר.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      חמדי סליחי שחקן הפועל עכו חוגג. אדריאן הרבשטיין
      עכו תלויה בו. חמדי סליחי/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      הפועל באר שבע חזרה הבוקר (שישי) להתאמן, אחרי שאתמול אלישע לוי העניק לשחקניו יום מנוחה, שהגיע אחרי אימון שחרור בלבד ביום רביעי. עושה רושם שהמאמן לא בונה על שינויים בהרכב שניצח את מכבי חיפה ומסתמן שאובידיו הובאן ימשיך כבלם במקומו של טומיסלב פאיוביץ', ובקישור האחורי ישחקו רועי גורדנה וג'ון אוגו.

      במועדון מרוצים מאוד מגורדנה, שכבש בשני המשחקים האחרונים. גל אראל, שנדחק עמוק לספסל על ידי אוגו, אינו שבע רצון ממעמדו, אך גם לא הביע ביקורת פומבית על ההחלטה. מאור מליקסון ושלומי ארבייטמן כשירים ויפתחו. "בעכו יהיה לנו משחק קשה יותר מאשר מול מכבי חיפה", הדגיש מאור בוזגלו. אלישע לוי ערך אסיפה בה אמר לשחקנים: "אני מרוצה מהמשחק מול מכבי חיפה ושמח על העבודה הקשה. מהיום בכל משחק חייבים המשכיות".

      במועדון עדיין מבקשים מהשחקנים שלא לדבר על מטרות, מחשש לשאננות: "אף אחד לא צריך לומר לנו את זה, כולם בחדר ההלבשה ובתקשורת יודעים מה המטרות. פשוט עדיף שנשמור אותן לעצמנו במקום לדבר. יש ארבע קבוצות עם סגל חזק מאוד בליגה הזאת, כולן יתמודדו בסופו של דבר על כרטיס לאירופה, חלקן על אליפות".

      בן ביטון, הפועל באר שבע, מול עומרי בן הרוש, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      המגן הבא של הכדורגל הישראלי? בן ביטון/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל עכו: חמדי סליחי

      עונה שנייה כבר שהחלוץ האלבני מוכיח שהוא ברמה המתאימה למועדונים הגדולים בארץ. אם עכו רוצה נקודות, היא חייבת את סליחי הסקורר חד מתמיד.

      הפועל באר שבע: בן ביטון

      בתחילת העונה אלישע לוי התלבט מאוד לגבי עמדת המגן הימני שלו. אביתר אילוז רחוק מלהפוך לשחקן מוביל ולוי צירף את דור מלול, בעיקר כדי שיסתום חורים. אבל מאז תחילת העונה, דווקא בן ביטון מוכיח שהוא לא רק מגן העתיד של הפועל באר שבע, אלא גם מסוגל להפוך למגן הבא של הכדורגל הישראלי. מפתיע שגוטמן עדיין לא סופר אותו כשחקן סגל בנבחרת, אבל עד בוסניה – לכו תדעו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: עכו
      קהל: 2500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully