וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 0:2 את רומא, יובנטוס ברחה בפסגה

היגואין נתן הצגה, כבש שער אקרובטי בדקה השלישית ובישל לקאייחון, ארבע דקות לסיום. פירלו ומוראטה סידרו לאלופה ניצחון 0:2 באמפולי ויתרון שלוש נקודות בפסגה. פארמה - אינטר 0:2

גונסאל היגואין חוגג שער עם שחקני נאפולי. AP
משחק נהדר של פיפיטה, ניצחון יקר לפרטנופי/AP

המחזור ה-10 בסרייה A יצא לדרך היום (שבת) ונפתח עם ניצחונה המשכנע של נאפולי 0:2 בבית על סגנית האלופה רומא. יובנטוס ניצלה זאת, כשהתאוששה מהפסד הבכורה וגברה 0:2 על אמפולי, בדרך לפתיחת פער שלוש נקודות בפסגה. במשחק נוסף: פארמה התאוששה אחרי שישה הפסדים רצופים עם 0:2 על אינטר המאכזבת.

פרנצ'סקו טוטי רומא מאוכזב. AP
אכזבה לרומא וטוטי/AP

נאפולי - רומא 0:2

ניצחון יקר לפרטנופי, שהתקרבו לצמרת ועזרו על הדרך ליובנטוס, אליה נצמדה רומא במחזור אמצע השבוע בפסגת הטבלה. השער הראשון במשחק נפל כבר בדקה השלישית, כאשר גונסאלו היגואין מצא את עצמו לבד ברחבה ובסיבוב נהדר, עם זינוק אקרובטי, הצליח להכניע את אקס נאפולי, מורגן דה סנקטיס. בחצי השעה הראשונה של המשחק, נאפולי הייתה יכולה לכבוש ארבע או חמישה שערים, אבל המשקוף ודה סנקטיס עצרו אותה. בהמשך, המשחק התאזן מעט, אולם בדקה ה-86 הקדים קאייחון את השומר שלו לכדור הרוחב שהעביר היגואין וכבש את השער שהבטיח את שלוש הנקודות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני יובנטוס חוגגים עם אנדראה פירלו (מימין). AP
אומן הבעיטות החופשיות. אנדראה פירלו/AP

אמפולי - יובנטוס 2:0

האלופה התאוששה מהפסד הבכורה הדרמטי באמצע השבוע במגרשה של גנואה, כשהתגברה על העולה החדשה שסופרת שלושה הפסדים רצופים. זה לא היה פשוט מבחינת יובנטוס, שחיכתה 61 דקות עד שהמאסטרו אנדראה פירלו שבר את הקרח עם כדור חופשי אומנותי מ-20 מטרים וחגג שער בכורה העונה וראשון בליגה מאז חודש מרץ. לא ייאמן, אבל 10 שעריו האחרונים של פירלו בליגה היו בכדורים חופשיים ישירים (שער השדה האחרון - 17 במרץ 2012). רב-אומן. אלברו מוראטה, שפתח לראשונה בהרכב, סגר עניין עם בעיטה נהדרת לרשת הגבוהה אחרי שקיבל מסירה מקרלוס טבס בדקה ה-72. לורנצו טונלי הורחק בתוספת הזמן משורות המארחים. יובנטוס שוב עם שלוש נקודות יתרון בפסגה.

פאולו דה צ'ליה שחקן פארמה חוגג. GettyImages
סוף סוף ניצחון. דה צ'ליה חוגג/GettyImages

פארמה - אינטר 0:2

הקבוצה של רוברטו דונאדוני הגיעה למשחק הזה עם רצף נוראי של שישה הפסדים רצופים והתאוששה דווקא על חשבון הנראזורי, גם הם נמצאים בעונה נוראית. פאולו דה צ'ליה היה כוכב המשחק הזה עם צמד נדיר. המגן השמאלי התוקף קיבל כדור רוחב מריספולי כבר אחרי חמש דקות ודחק מקרוב פנימה. בדקה ה-76 השלים דה צ'ליה את השני אחרי טעות קשה של גארי מדל שלא הצליח להרחיק בעיטה של קסאנו וזה דחק מקרוב לרשת של אנדנוביץ'. פארמה עלתה מהמקום האחרון וטיפסה שני שלבים בטבלה, אך עדיין מסובכת מתחת לקו האדום. אינטר המאכזבת רחוקה כבר עשר נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully