וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "זו בושה, הפועל ת"א בזבזה זמן כאילו היא קבוצה מליגה ב'"

31.10.2014 / 10:12

אכזבה במלאבס מההפסד לאדומים: "זה היה המשחק הכי קל שלנו העונה". ביקורת על אמבה שספג אדום: "הוא פזיז ונוטה לעבירות לא חכמות, כנראה לא ישחק בהרבה משחקים העונה"

one

אכזבה גדולה בהפועל פתח תקוה אחרי המשחק אמש בו הפסידה הקבוצה 1:0 להפועל תל אביב. "זה היה המשחק הכי קל שלנו העונה ובכל זאת הפסדנו בו", אמרו בפתח תקוה. שחקנים בקבוצה העידו כי לקראת סיום המשחק היו להם שיחות עם שחקני הפועל תל אביב על כר הדשא ובהן התלוננו על כך שהאדומים מבזבזים דקות ומנסים להעביר זמן. "זו היתה בושה", סיפר הבוקר אחד משחקני פתח תקוה. "הפועל תל אביב הגדולה מבזבזת זמן נגד הפועל פתח תקוה כאילו מדובר בקבוצה מליגה ב'".

הבוקר יצטרכו במועדון לשים בצד את ההפסד המתסכל ולהתחיל בהכנות למשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון. גיא דיין צפוי להיעדר אחרי שמתח את שרירי המפשעה בסיום החימום אמש. "כבר היינו בסוף החימום וכולם חזרו לחדר ההלבשה", סיפר אחד השחקנים. "ואז גיא בעט עוד בעיטה אחת לשער ומתח את המפשעה".

דור כוכב שחקן הפועל פתח תקוה (ימין) מול לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"זה היה המשחק הכי קל שלנו העונה ובכל זאת הפסדנו בו"/קובי אליהו

פתח תקוה תצטרך להסתדר גם ללא צ'ימזי אמבה שהורחק בצהוב שני. "מדובר בשחקן הכי משמעותי בשינוי שעברנו באחרונה", אמר גורם בקבוצה. "זה שהוא לא ישחק זו מכה, אבל הוא כנראה לא ישחק בהרבה משחקים העונה כי לצד נתונים גופניים נדירים ויכולות פיזיות אדירות, הוא די פזיז ונוטה לעבירות לא חכמות". לא ברור כיצד ינהג המאמן עידן בר און בעקבות ההרחקה של אמבה מאחר שעד כה שיחק עם שלושה בלמים כשהוא הצעיר המרכזי בשלישייה. במועדון יעודדו את דור חוגי שהחמיץ לא מעט והיה די שבור בסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully