וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר עכו גברה 2:3 על מכבי הוד השרון

30.10.2014 / 23:10

הקבוצה של נעם כץ שמרה על מאזן מושלם, אבל הוד השרון לא הייתה רחוקה מלחולל סנסציה כשפספסה שתי נקודות משחק שהיו לרשותה. לאונרדו דוס סנטוס הוביל עם 17 נקודות את המנצחים. קווין פוייר סיים עם 21

לאונרדו דוס סנטוס הפועל מטה אשר עכו כדורעף. איגוד הכדורעף, מערכת וואלה! NEWS
כיכב. דוס סנטוס/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורעף

מכבי הוד השרון פספסה הערב (חמישי) הזדמנות לחולל סנסציה גדולה בנעמן לאחר שנכנעה להפועל מטה אשר עכו 3:2 על אף שתי נקודות משחק שהיו לרשותה במערכה החמישית. המשחק נפתח ביכולת התקפית חלשה של הוד השרון (27 אחוז) ולאדומים לא הייתה שום בעיה לנצח במערכה הראשונה 17:25.

האורחים עלו ליתרון ראשון במשחק רק במערכה השנייה כשסדרת טעויות של מטה אשר ויכולת נהדרת של גיא אביגדרוב קבעו יתרון שיא 16:20 להוד השרון שחגגה 25:27. במערכה השלישית המאמן נעם כץ ביצא חילופים כשהכניס את תומר כץ במקום אלן קומל ואת המוסר שון קסל במקומו של אריאל כצנלסון. קסל הוביל לשיוויון 16:16 ומטה אשר רצה לניצחון 23:25 ויתרון 1:2 במערכות.

למרות האכזבה מהמערכה השלישית, הפתיחה ברביעית של הוד השרון הייתה מצוינת (6:10), אך סדרת טעויות החזירה את הקבוצה של נעם כץ למשחק. בכל מקרה, ג'קי גפט וקווין פוייר הגרמני עשו את ההבדל במאני טיים וקבעו 21:25 בדרך לחמישית. שובר השוויון היה אחד הדרמטיים בעונות האחרונות, כרטיס אדום ללאונרדו דוס סנטוס החזיר את הוד השרון למשחק מפיגור 5:2, אבל הקבוצה של תומר רוסיאנסקי לא ניצלה שתי נקודות משחק ובסיום, 15:17 למטה אשר/עכו שאיבדה נקודה ראשונה לעונה.

נעם כץ: "מצחיק אותי שאומרים שאנחנו מעל הליגה. זה לא בשביל להנמיך ציפיות, אבל לא קל בליגה. אני שמח ששון קסל ותומר כץ הביאו את השינוי. היום הספסל ניצח את המשחק ולא הכוכבים שלנו. לגבי אריק כצנלסון, הוא בתקופה רעה והוא צריך לצאת ממנה ואנחנו נעזור לו. אנחנו לא ביכולת טובה לקראת הכוכב האדום בלגרד בשבוע הבא".

מאמן הוד השרון, תומר רוסיאנסקי: "ידענו שרק כניסה חזקה למשחק תשבש את המשחק של מטה אשר/עכו, אבל היה חסר לנו הגרוש מול קבוצה חזקה כל כך. החבר'ה עשו עבודה יפה ואני מוריד בפניהם את הכובע. עשינו את הדברים כמו שאנחנו היינו צריכים לעשות אותם. כשנהנים הדברים הולכים טוב יותר, הלחץ היה על מטה אשר ואנחנו נהננו".

לאונרדו דוס סנטוס הוביל עם 17 נקודות את האדומים בערב חלק (31 אחוז בהתקפה), סלבה בצ'קלה (4 קיל בלוק) וגומז ז'וארס 16 כל אחד, אלכס אוסוקין 14 (4 קיל בלוק), אלן קומלן 11. קווין פוייר סיים עם 21 נקודות למפסידים (48 אחוז) והרשים במדים הכחולים, ג'קי גפט 16, זיו גוטמן 12, יוחאי דדון 9 (4 קיל בלוק), גיא אביגדורוב 8 ואיבן קולוביץ' המוסר סיים עם 6 קיל בלוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully