וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן כבש צמד, בני יהודה ניצחה את הכח עמידר 0:3

הארגנטינאי מצא את הרשת פעמיים (55 ו-57 בפנדל), גל צרויה הוסיף (79) והזהובים הביסו את הכח עמידר 0:3. רק 0:0 לקרית גת אצל הפועל רמת גן, הפועל עפולה גברה על מכבי הרצליה 0:1

שחקני בני יהודה חוגגים. מגד גוזני
כשבני יהודה מנצחת, היא עושה את זה בתוצאות גבוהות/מגד גוזני

המחזור השמיני בליגה הלאומית יחל היום (שישי) עם חמישה משחקים, במרכזם בני יהודה ניצחה את הכח עמידר רמת גן וטיפסה למקום השני. עירוני קרית גת לא הצליחה לנצח את הפועל רמת גן במפגש קצוות, בני לוד שוב אכזבה והפועל עפולה ממשיכה לדהור במעלה הטבלה.

שחקני בני יהודה, אוהד קדוסי, פדרו גלבאן. מגד גוזני
קורע רשתות. גלבאן עם קדוסי/מגד גוזני

בני יהודה - הכח עמידר רמת גן 0:3

הזהובים חזרו למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, וכמעט כרגיל העונה, כשהם מנצחים הם כובשים בצרורות. הכח החזיקה מעמד במשך קצת יותר ממחצית שלמה, אבל בדקה ה-55 עוז ראלי העביר כדור רוחב מצד ימין ופדרו גלבאן בעט בלי לעצור, שטוח ופנימה. שתי דקות לאחר מכן מתן בראשי נגע בידו בתוך הרחבה והקשר הארגנטינאי דייק מהנקודה הלבנה, השלים צמד וקבע 0:2. שער שמיני העונה לגלבאן, שטיפס לראש טבלת מלך השערים. גל צרויה ניצל בישול של אסי בלדוט בדקה ה-79 כדי לקבוע 0:3. בני יהודה במקום השני.

הפועל רמת גן - עירוני קרית גת 0:0

קרב הקצוות באצטדיון וינטר הסתיים ללא הכרעה, ובהפועל רמת גן יכולים לשאוב קצת עידוד ולקוות שתיקו הזה הוא סימן לדרך חדשה. עומר בוקסנבוים שפרש השבוע, הדריך את הקבוצה מהיציע שמאחורי הספסל ביחד עם שמעון מועלם שעמד על הקווים. שניהם למעשה שימשו מאמנים זמניים במקום תמיר בן עמי שפוטר והאורדונים קטעו את רצף ההפסדים שעמד על ארבעה. קרית גת לעומת זאת, לא הצליחה לרשום ניצחון רביעי ברציפות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן עירוני קרית גת, רן בן שמעון, מול שחקן הפועל רמת גן, עומר חזום. מגד גוזני
חילקו את הנקודות. רן בן שמעון מול עומר חזום/מגד גוזני

בני לוד - הפועל ירושלים 1:1

תוצאה מאוד מאכזבת לבני לוד, שרשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ופספסה הזדמנות להתקרב לאחד משני המקומות הראשונים. משה בן לולו דווקא העלה את הקבוצה המקומית ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-59, אבל אור אלקבץ השווה בדקה ה-89. לירושלים זה היה תיקו שלישי ברציפות.

עירוני טבריה - מכבי אחי נצרת 1:1

חלוקת נקודות שלא עזרה לאף אחת משתי הקבוצות. ויקטור מרעי העלה את טבריה ל-0:1 בדקה ה-11, אבל עידו אקסברד איזן תשע דקות לסיום המשחק. בר אביטן האורח הורחק בדקה ה-67. אחי נצרת היומרנית עדיין ללא ניצחון חוץ העונה והיא מתרחקת ממאבק העלייה, טבריה ממשיכה לגלות חוסר יציבות.

מכבי הרצליה - הפועל עפולה 1:0

הקבוצה מהשרון הצליחה להצר את צעדיו של מלך שערי הליגה ערב המחזור, לנרי קהינדה, אבל ספגה מרגלי נתנאל גולדמן בדקה ה-76 וירדה מנוצחת. עפולה הלוהטת עם ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בששת המחזורים האחרונים ופתאום היא לא רחוקה מהמקום שממנו עולים לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully