וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמגארנר: "חשבתי רק על להשיג אאוטים, עד שלא אוכל יותר"

30.10.2014 / 9:50

ה-MVP של הוורלד סירייס סיפק עוד הצגה ונתן לג'איינטס את האליפות: "אני קצת עייף עכשיו". מאמנו, בוצ'י: "איזה לוחם הוא". נד יוסט הודה: "לא היה לנו סיכוי מולו"

שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס מדיסון במגארנר. Doug Pensinger, GettyImages
האליפות רשומה על שמו. באמגארנר/GettyImages, Doug Pensinger

כמו ב-2010, כמו ב-2012, סן פרנסיסקו ידעה לעשות את זה ברגע האמת. הג'איינטס הגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) למשחק השביעי והמכריע בקנזס סיטי וידעו לנצח 2:3, כדי לזכות באליפות השלישית שלהם בחמש השנים האחרונות והשמינית בסך הכול בתולדות הארגון.

האיש של הג'איינטס בפלייאוף הזה וכן, גם במשחק הלילה, היה מדיסון באמגארנר. המגיש סיפק את אחת הסדרות הגדולות שנראו, כאשר במשחק השביעי, על מנוחה של יומיים בלבד, הוא נכנס כמחליף ורשם שמירה של חמישה אינינגים, בה הרשה רק שתי חבטות ושיתק את הרויאלס. "לא חשבתי על אינינגים או ספירת הגשות. חשבתי רק על להשיג אאוטים עד שלא אוכל להשיג אותם יותר ונצטרך מישהו אחר", אמר באמגארנר המותש בסיום, לאחר שכמובן זכה בתואר MVP הסדרה. "יודעים מה? אני לא יכול לשקר לכם יותר. אני קצת עייף עכשיו".

מאמן הג'איינטס, ברוס בוצ'י, היה מלא מחמאות: "איזה לוחם הוא. מה שהוא עשה לאורך הפלייאוף הזה באמת מדהים. אמרתי לו שאני לא מאמין שהוא הצליח להתמודד ככה עם הכול. הוא בחור כל כך צנוע ונעזרנו בו המון". המנג'ר מן העבר השני, נד יוסט, הודה: "כן, זה היה חסר תקווה מבחינתו", לאחר שנשאל האם קבוצתו הייתה יכולה להתמודד עם באמגארנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully