וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "חפרנו לעצמנו בור במשחקים האחרונים, אבל נצא ממנו"

30.10.2014 / 9:00

הרבה לחץ השתחרר בהפועל ירושלים אחרי הניצחון הדרמטי על פרטיזן בלגרד ביורוקאפ, קפטן האדומים מתכונן למכבי תל אביב: "אנחנו מסתכלים על עצמנו. צריך לבוא, לעשות את העבודה ולנצח"

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים עם דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
חיזוק הסגל תלוי בההתקדמות האירופית. פרנקו עם דונטה סמית'/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים נחלצה בעור שיניה מהפסד שלישי ביורוקאפ, זאת בזכות מהלך מנצח של דרווין קיצ'ן בשניות הסיום. למרות הניצחון 79:82 מול פרטיזן בלגרד ראשי המועדון מודעים היטב לכך שהתצוגה של הקבוצה רחוקה מלהרשים. בקבוצה לא שוללים עריכת שינויים בסגל הקבוצה, וממשיכים לבדוק הבאת גבוה נוסף, אך החלטה לגבי הבאת שחקן או שינוי בסגל תעשה בהתאם ליכולת שתציג הקבוצה באירופה. בדקות הסיום ניתן היה לראות היטב על פני השחקנים את הלחץ השורר בקבוצה. בחדר ההלבשה העיר דני פרנקו לשחקנים על כך שלא עצרו את השלשות של היריבה והיו צריכים להציג הגנה טובה יותר.

הקפטן יותם הלפרין סיכם את המשחק אמש: "היה משחק צמוד. שתי הקבוצות הגיעו לחוצות ועם הגב לקיר, במאזן של 2:0, פרטיזן קבוצה מאוד מאומנת, הם קלעו ל-3, לא עשינו עבודה מספיק טובה בהגנה. אני שמח שבסופו של דבר עשינו מהלכים נכונים וניצחנו במשחק. הניצחון היה סופר חשוב. בטח בתקופה הזאת, אחרי שהפסדנו בשני המשחקים, והיינו מסתבכים אם היינו מפסידים. חבל שהגענו לסיטואציה של סל לפה סל לשם, לדעתי לא היינו צריכים להגיע לכך, אך השגנו שתי נקודות חשובות. יש לנו בית מאוד מאוד קשה ביורוקאפ עם קבוצות מצוינות. חפרנו לעצמנו בור במשחקים האחרונים, אך נצא ממנו".

ביום ראשון ירושלים תארח את המשחק הפיקנטי מול מכבי תל אביב ובבירה רוצים לנצח בהתמודדות. על המשחק ביום ראשון אמר הלפרין: "כל משחק מתפתח שונה. כולם יודעים מי זו מכבי, שיחקנו נגדם לפני חודש. אנחנו מסתכלים על עצמנו. אולי זה משחק יותר טעון ויותר מעניין לקהל, אבל מבחינתנו אנחנו צריכים לבוא, לעשות את העבודה ולנצח".

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מוכן לאתגר הבא. הלפרין מול היינס/ברני ארדוב

ג'וזף ג'ונס הוסיף: "פרטיזן קבוצה מאוד גדולה, יש להם הרבה שחקנים גדולים, יותר ממני. והם פשוט הולכים והופכים גבוהים יותר ויותר, המשחק היה לא קל, אבל בסופו של דבר מצאנו את הדרך לעשות את העבודה והשגנו את הניצחון. זה היה משחק מאוד קשה ובהתחלה עשינו עבודה מאוד טובה בפנים אבל אז הם התחילו לקלוע שלשות ומהרגע שהכדורים נכנסים זה קשה לחזור, אבל אנחנו המשכנו לשחק בהגנה ובסופו של דבר הצלחנו לקחת ריבאונדים ולרוץ". על מכבי אמר ג'ונס: "זה יהיה משחק טוב, השגנו את הניצחון ביורוקאפ ואנחנו מקווים להמשיך במסלול הניצחונות ולהשתמש בזה כמקפצה ובנייה למשחקים הבאים".

ובצד המפסיד אמש, מאמן פרטיזן דושקו וויושביץ' לא לקח את ההפסד בשוויון נפש. המאמן, הידוע במזגו החם, סטר לשחקנו מיכאילו אנדריץ' מרוב תסכול אחרי הסל של קיצ'ן. אנדריץ' עוד יצא בזול: לפני כחצי שנה וויושביץ' חנק את בוגדן בוגדנוביץ' במהלך משחק במסגרת השלב השני בליגה המקומית מול אפ.אמ.פי בלגרד .

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צפו בוויושביץ' מכה את שחקנו בעקבות ההפסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully