וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "אם לא הייתי מאמין, הייתי אומר את זה ליעקב שחר"

30.10.2014 / 10:32

מאמן מכבי חיפה התייחס ללחץ בו הוא שרוי: "השחקנים חייבים להאמין בי ובדרך שלי, איבדנו ביטחון". בניון ישותף כ-20 דקות מול מכבי פתח תקוה. רובן ראיוס הוציא הודעה בעקבות הביקורות

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

אחרי ההפסד להפועל באר שבע, מכבי חיפה מתכוננת למשחק הליגה הבא שלה נגד מכבי פתח תקוה בשבת (17:00, המושבה), והלחץ במועדון גדול אחרי שהקבוצה ספגה שלושה הפסדים רצופים, והיא במקום התשיעי בליגה, עם 6 נקודות מ-24 אפשריות ויחס שערים 11:8. לפני אימון הקבוצה אמר מאמנה אלכסנדר סטנוייביץ': "אנחנו מוכנים למשחק, נבוא לנצח ולשחק עבור הקהל והמועדון. אנחנו רוצים לכבד את הקהל שלנו".

על המצב אליו נקלעה קבוצתו אמר המאמן הסרבי: "אני לא הייתי בסיטואציה כזאת בקריירה, במצב שבו לא ניצחתי שלושה משחקים, אני מאוכזב מאוד כי המועדון תומך בי ואני רוצה להחזיר לו. אני לא רציתי לדבר על אליבי, זאת הבעיה שלי ואני אנסה לעשות הכול כדי לפתור אותה. אני מרגיש שהשחקנים מאחוריי ואני מאחוריהם. השחקנים חייבים להאמין בי ובדרך שלי, ולהאמין במועדון, לשחק עבור הקהל והמועדון לא רק בשבילי. הם צריכים להילחם על הכבוד שלנו, להראות אופי".

"אנחנו יודעים מה הבעיות שלנו, איבדנו ביטחון, אנחנו מנתחים את המצב שלנו, את מה שקיים ביני לבין השחקנים, אנחנו עובדים על הבעיות", הוסיף סטנוייביץ'. "לפעמים שחקנים עושים טעויות כמו הגול הראשון שספגנו בבאר שבע, אבל אם אתם מדברים על בעיות טקטיות אז זה משהו אחר ואני לא מתכוון לדון על זה בתקשורת. עכשיו זה לא זמן להבטחות, אלא זמן לנצח את המשחק הבא, לא רציני להבטיח משהו עכשיו, אנחנו רק מבטיחים לתת הכול כדי לנצח. במשחקי ההכנה ובגביע הטוטו היינו די טובים והייתה לי סיבה שאנחנו יכולים לעשות משהו, גם עכשיו אני מאמין, אחרי שישה משחקים כאלה צריך לעשות משהו, אני המאמן ואני חייב לפעול. אם לא הייתי מאמין בקבוצה, הייתי אומר את זה ליעקב שחר".

על מצבו הרפואי של יוסי בניון אמר סטנוייביץ': "אתמול הוא לא סבל מכאבים וערך אימון מלא, היום נדע כמה יוכל לשחק".

מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
"עכשיו זה לא זמן להבטחות, אלא זמן לנצח את המשחק הבא". סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

קשר מכבי חיפה רובן ראיוס הוציא אתמול (רביעי) הודעה בעקבות הפרסומים לפיהם בחר שלא להודות לאוהדי הקבוצה בסיום משחק ההפסד בווסרמיל. ראיוס טען בהודעה כי הודה לקהל בסיום, זאת לאור התקרית עם מוחמדו אידריסו, שהבחין כי השחקן נכנס מיד לחדר ההלבשה ולא הגיע להודות לקהל. ראיוס הכחיש את הטענה הזו.

רובן ראיוס, ויאם עמאשה, אדין צוצאליץ', מכבי חיפה. קובי אליהו
נראה מדוכדך. ראיוס/קובי אליהו

"לכל האוהדים שלא היו באיצטדיון, אתם יודעים שמאז שאני במכבי חיפה תמיד הודיתי לאוהדים על התמיכה שקיבלתי, בזמנים טובים ובמיוחד בזמנים הרעים", כתב ראיוס. "זה מה שעשיתי אתמול, כשהסתיים המשחק הודיתי לאוהדים על התמיכה שלהם, ואמשיך לעשות את זה עד הסוף, גם כשאני לא משחק. כשאני משחק אני נותן מאה אחוז, אני מכבד את המועדון, הקהל והקבוצה. שוב תודה על התמיכה".

למרות ההודעה, שחקנים העידו כי ראיוס נראה מדוכדך בסיום ולא דיבר עם חבריו לאחר שלא פתח בהרכב. ראיוס, כזכור, ספג ביקורת לא רק בעקבות האירועים בסיום, אלא גם בעקבות יכולתו במשחקים האחרונים. בחיפה לא אהבו גם את היכולת של ויאם עמאשה, שנראה מאוד לא מרוכז מול השער העונה.

טאלב טוואטחה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא התאמן היום. רק מחר יתברר האם יפתח בהרכב, או ששמואל שיימן יחליף אותו. מוחמדו אידריסו נטש את האימון, אבל אמור להיות כשיר למשחק

עוד באותו נושא

שחקני מכבי חיפה מנסים להסביר מה עובר על ראיוס וסטנוייביץ'

לכתבה המלאה
יוסי בניון באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מתי כבר הוא חוזר? בניון/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' החליט כי הקפטן יוסי בניון יפתח על הספסל מול מכבי פתח תקוה. המטרה של הסרבי היא לשלב את בניון ב-20 הדקות האחרונות, אך ייתכן שישחק יותר. בחיפה מעדיפים לא לסכן את הקשר כדי שיחזור מוכן יותר למחזור הבא, אז תארח הקבוצה את הפועל עכו. חיפה תשוב להתאמן הבוקר, ותקיים ראיון לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה, שמגיעה אחרי ניצחון בסמי עופר.

במועדון נותנים גיבוי מלא למאמן, שכבר הבהיר את עמדתו בעניין באסיפה בשבוע שעבר. "המסר עבר. שלוש שנים יש כאן בעיה, אז כנראה שזה לא עניין של מאמן", אמר אחד השחקנים לאחר האסיפה אתמול.

"אני מרוצה מהגישה והלחימה. באר שבע הגיעה לשתי הזדמנויות וניצחה, אבל אנחנו לחמש. לא הבקענו וחבל", אמר אתמול סטנוייביץ' לשחקנים ופנה גם לעידן ורד ומוחמד כליבאת. "היו להם מצבים של מאה אחוז גול. אני לא מבין מהיכן חוסר הביטחון".

אדריאן הרבשטיין

עדכון ראשון: 08:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully