וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל: "אני חוזר למרמורק אחרי שקיבלתי את ברכת הדרך מאייל גולן"

29.10.2014 / 22:55

הסערה בקבוצה מליגה א' שככה: הוחלט שיחזקאל יחזור לאמן, אלדד פרי יהיה הבעלים, חנן עדני ישמש מנכ"ל והשחקנים ששוחררו ישובו. יחזקאל: "אני הדמות המקצועית העליונה ואיש לא יתערב לי"

מאמן הפועל פתח תקוה ניסן יחזקאל. אדריאן הרבשטיין
קיבל את ברכת הדרך מאייל גולן. יחזקאל/אדריאן הרבשטיין

סוף לסאגת הפועל מרמורק: בפגישה שנערכה הערב (רביעי) סוכם שאלדד פרי יהיה הבעלים של הפועל מרמורק, חנן עדני ישמש מנכ"ל, ניסן יחזקאל יחזור לאמן וכל השחקנים שעדני שלח לביתם ישובו לקבוצה. יש לציין שהיום התראיין יחזקאל לוואלה! ספורט ואמר שלא יעבוד יותר עם עדני. בתגובה לחזרתו לקבוצה אמר המאמן: "עדני יהיה המנכ"ל, אבל אני הדמות המקצועית העליונה ואיש לא יוכל להתערב לי. אני חוזר למרמורק אחרי שקיבלתי את ברכת הדרך מאייל גולן. לא הייתי עושה שום צעד ולא הייתי חוזר אם אייל גולן לא היה נותן לי את ברכתו. נפגשנו הערב בפורום רחב וסוכם ששבעת השחקנים ששוחררו על ידי עדני יחזרו לקבוצה".

הבלגן בהפועל מרמורק התחיל ביום שני, אחרי הניצחון 0:2 בדרבי הרחובותי על מכבי שעריים, כשמנכ"ל הקבוצה והאיש החזק בה, חנן עדני, הודיע למאמן ניסן יחזקאל כי הוא מפוטר. יחזקאל ענה לו: "רק אייל גולן קובע. אתה לא יכול לפטר אותי". בתגובה ירה עדני: "אייל גולן לא קובע דבר במועדון הזה. אני בעל הבית ואתה מפוטר. מחר יהיה באימון מאמן חדש". עדני גם הודיע באותה הזדמנות למספר שחקני מפתח ביניהם קובי חסן, אופיר עזו, אסף קריספיס ורגב וולק כי גם הם לא ימשיכו בקבוצה, מכיוון שהם החתמות של אייל גולן.

אייל גולן. עידן סבח,
עכשיו הוא רק אוהד מרמורק ולא הבעלים. אייל גולן/עידן סבח

בתגובה לסערה שהתחוללה במועדון, החליט אייל גולן לוותר על הקבוצה. גולן אמר הבוקר: "אני זז הצידה. רציתי לעשות טוב, רציתי לבוא ולסייע להפועל מרמורק כדי להצעיד אותה קדימה. כל אירועים שהיו בימים האחרונים וששיאם הבלגן אחרי הדרבי הם לא בשבילי. אין לי עניין בכל הרוע והרפש שהושלכו ב-48 השעות האחרונות. הפועל מרמורק נמצאת בלב שלי וכך היא תהיה תמיד. אני מאחל לקבוצה המון הצלחה כי היא מעל הכול ומעל לכל הסכסוכים הלא נעימים שהיו כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully