וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - הפועל תל אביב: גוזלן צפוי לרדת לספסל

29.10.2014 / 22:39

החלוץ הצעיר ככל הנראה ישלם את מחיר האכזבות, שגיב יחזקאל יחליפו בחלק הקדמי. דומב מתלבט לגבי הקישור. בפתח תקוה: חוגי או אלטמן יתפסו את מקומו של אסולין (ה', 20:45, ספורט2)

מחזור 6מחצית30/10/2014
הפועל פתח תקוה
    1:0
      הפועל תל אביב
      one

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 121. הפועל תל אביב מובילה 32:53 בניצחונות, 36 משחקים נגמרו בתיקו.

      * הפרש השערים בין הקבוצות אכזרי קצת: 128:183 להפועל תל אביב.

      * כשהפועל פתח תקוה מארחת יש 20 ניצחונות לכל קבוצה ו-21 משחקים שנגמרו בתיקו. הפרש השערים הוא 71:72 למלאבסים.

      * הפועל תל אביב עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים על הפועל פתח תקוה. הפעם האחרונה בה האדומים לא ניצחו את הפועלים ממלאבס הייתה במרץ 2010. נגמר בתיקו 1-1.

      * הניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה על הפועל תל אביב היה לפני כמעט עשור, בדצמבר 2004. זה קרה במחזור ה-12 של עונת 2004/15, משחקו הרביעי (והאחרון) של שמואל חנין על הקווים בוולפסון, ונגמר ב-0:1 משער של זאב חיימוביץ' בדקה ה-90.

      * מאז, ב-16 משחקים: 13 ניצחונות להפועל תל אביב ו-3 תוצאות תיקו. הפרש השערים קצת אלים: 9:44.

      * כמו כן: בשש העונות שחלפו מאז והקבוצות נפגשו בהן (פתח תקוה לא הייתה בליגה שלוש מתוך תשע העונות מאז) הפועל תל אביב תמיד ניצחה את המפגש הראשון בליגה נגד המלאבסים.

      * ועוד אחד: בשלוש העונות האחרונות בהן הקבוצות נפגשו, המשחק הראשון ביניהן תמיד נגמר בתבוסה כחולה 1:7 ב-2009/10, 5:1 ב-2010/11 ו-5:0 ב-2011/12.

      * שבעה פנדלים נשרקו ב-45 המשחקים שנערכו במושבה מאז נחנך. כולם הלכו פנימה. סתם שתדעו.

      * אם הפועל ת"א תנצח 1:2 מאזן השערים של זיו אדלר ב-75 משחקי ליגה יעמוד על 100 לקבוצות הבית ו-100 לקבוצות החוץ.

      * לגילי ורמוט ארבעה שערים נגד הפועל פתח תקוה.

      משה אוחיון שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
      מאזן טוב נגד המלאבסים לאחרונה. זה יספיק?/קובי אליהו

      מפתחות והכנות

      הפועל תל אביב:

      בהפועל תל אביב יש הטוענים שהפסד מחר ובדרבי ביום השני הקרוב ייאלץ את הנהלת המועדון לעשות שינוי רציני, כשכרגע רוב החיצים מופנים אל עבר אסי דומב. המאמן לא תרגל היום הרכב למשחק, הוא צפוי לערוך מספר שינויים. התלבטות המרכזית כרגע היא במרכז המגרש. הקפטן שי אבוטבול עשוי לקבל מנוחה לקראת הדרבי ולהיות מוחלף על ידי משה אוחיון. אפשרות נוספות היא שאוחיון יעלה במקומו של שלומי אזולאי ואז האדומים יעברו לשחק עם שלושה שחקנים בקישור האחורי, כשם שהיה מול בני סכנין. שובל גוזלן גם הוא צפוי לרדת לספסל ושגיב יחזקאל ככל הנראה יפתח במקומו.

      בעמותת הפועל תל אביב ובהנהלה האדומה כמעט מתחננים לאוהדי הקבוצה למלא את יציע 8 כדי שלא יהפוך לצהוב בדרבי הקרוב. מהפועל נמסר כי יחכו עד מחר עם החלטה זו, כשמעמותת אהוהדים נמסר: "עמותת "האדומים" ממשיכה במהלך להבטיח ששער 8 יהיה אדום בדרבי ביום שני הקרוב.
      עד כה נרשמו למעלה מ-600 אוהדים לרכישת כרטיסים על תנאי לשער 8". יו"ר עמותת האדומים, אלי פסטמן, פנה הערב לאוהדי הקבוצה: "אחיי האדומים, למועדון שאנו אוהבים אין בעלים עשיר, אבל יש בו עושר של קהל איכותי, אוהב ומסור שאין לשום קבוצה אחרת. ביציע אנחנו תמיד תומכים בקבוצה ושרים לה 'אלך איתך לכל מקום' ו'הדרבי הוא מעל הכל'. הגיע הזמן לשים את החשבונות עם ההנהלה בצד ולהוכיח את עצמנו ואת עוצמתנו במעשים ולהבטיח ששער 8 יהיה צבוע אדום. במיוחד בדרבי הקרוב, ביום שני, השחקנים שלנו על הדשא זקוקים לתמיכה הזו שלנו מהיציע".

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      שובל גוזלן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
      צפוי לשלם את המחיר ולרדת לספסל. גוזלן/ברני ארדוב

      הפועל פתח תקוה:

      הפועל פתח תקוה באה למשחק עם הרבה ביטחון. שני הניצחונות על הפועל עכו ובמיוחד על מ.ס. אשדוד בחוץ, הגבירו בקבוצה את האמונה שאפשר לקחת נקודות מול כל קבוצה, למעט מכבי תל אביב. חסן אבו זייד היה הראשון לקבוע זאת ואליו הצטרף השבוע גם קובי מוסא. השחקנים של עידן בר און כבר לא חוששים להסתכל בגובה העיניים על הקבוצות היריבות ונהנים מהעובדה שעדיין הם באים כאנדרדוג לכל משחק.

      מערך שלושת הבלמים שעבד עד כה היטב, אמור להישמר עם מייקל טוקורה, צ'ימזי אמבה ואורי פסו. מירקו אורמוש שמתופקד כמגן שמאלי כבר שני משחקים, אמור להמשיך בעמדה ובקישור הקבוצה תתבסס שוב על האגרסיביות של חסן אבו זייד, הבעיטות החזקות של גיא דיין ממרחק והתחבולנות של דור כוכב.

      ליאור אסולין הורחק בשבת באשדוד ועל מקומו נאבקים עומרי אלטמן ודור חוגי. בהתקפה קיבל שחר הירש הרבה קומפלימנטים והוא מרגיש שהוא יכול להחזיק את הקבוצה על הגב הצעיר שלו.

      עומרי אלטמן שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
      יתפוס את מקומו של אסולין? אלטמן/ברני ארדוב

      הפועל פתח תקוה: עידן בר און

      עידן בר און היה על סף התהום וניצל בגדול עם הניצחונות על עכו ואשדוד. אבל אלה לא היו משחקים מרכזיים, לא שודרו בטלוויזיה ולא הביאו למאמן הצעיר את התהילה. ניצחון על הפועל תל אביב הוא כבר ניצחון הרבה יותר יוקרתי ויהיה מעניין לראות אם בר און הוריד את השחקנים אל הדשא והצליח להבהיר להם שהם עוד לא עשו דבר.

      הפועל תל אביב: ישראל זגורי

      מלבד גילי ורמוט, אף שחקן לא עשה קפיצת מדרגה מבחינת היכולת בהפועל תל אביב. על זגורי בנו בתחילת העונה אך הוא עדיין לא הראה דבר מאז התחילה הליגה. אם האדומים רוצים לצאת מחר עם נקודות, הם חייבים את זגורי במיטבו.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 4600

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully