וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב אישרו: דווין סמית ישחק מול אלבה ברלין

30.10.2014 / 1:00

הפורוורד כשיר, אלופה אירופה מקווה להשאיר מאחור את התבוסה מול צסק"א ולנצח בחוץ את אלבה ברלין (21:15, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות). מאמן היריבה: "סדר המשחקים לא טוב לנו"

one

מכבי תל אביב סיימה אמש (רביעי) את הכנותיה לקראת משחק החוץ מול אלבה ברלין הערב (21:15, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות), במסגרת המחזור השלישי ביורוליג. באלופת אירופה אישרו כי דווין סמית' ישחק, אחרי שחזר לכשירות מהפציעה שמנעה ממנו לשחק בליגה השבוע. מי שעוד יעמדו לרשותו של המאמן גיא גודס הם אלכס טיוס וסופוקליס שחורציאניטיס.

רק לפני שלושה שבועות הייתה אלבה על גג העולם אחרי ניצחון דרמטי ומדהים על אלופת ה-NBA סן אנטוניו ספרס בתוצאה 93:94 במשחק ראווה, אולם ביורוליג מצבה עגום והיא הפסידה את שני משחקיה עד כה, מול צסק"א מוסקבה ובמלאגה. גודס הזהיר את שחקניו מהאגרסיביות של הברלינאים ודרש מהם להגיב לכך באגרסיביות משלהם ובהגנה חזקה לכל אורך המשחק.

מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
סן אנטוניו הפסידה אצל אלבה. מכבי תנצח? היינס/קובי אליהו
"גם בעונה שעברה צסק"א ניצחה את מכבי ב-35 הפרש ואז בפיינל פור הם הפסידו, למרות שכולם חשבו שצסק"א תזכה בתואר"

מרקיז היינס אמר לקראת המשחק: "אלבה קבוצה קשוחה וצפוי מאבק לא קל. האם ההפסד שלנו מול צסק"א ישפיע? אי אפשר לומר, כי צסק"א שונה מאלבה. כל משחק הוא שונה מקודמו, אנחנו בני אדם ואנושיים והמקום בו היינו מנטלית בשבוע שעבר הוא לא המקום בו נהיה מנטלית במשחק מול אלבה. נגיע מוכנים, יש לנו את טיוס ושחורציאניטיס, מה שמעשיר לנו את הסגל ונותן לנו אפשרויות נוספות כקבוצה".

היינס נשאל האם אלבה תהיה זו שתיאבק עם מכבי על המקום השני בבית, והשיב בביטחון: "למה שצסק"א תסיים ראשונה? מי אמר שהם לא יפסידו משחק נוסף? זו בדיוק הסיבה שמשחקים. אם הכול היה ידוע מראש, לא היה טעם לשחק. אני לא חושב שצריך להכתיר אף אחד בשלב כזה. גם בעונה שעברה צסק"א ניצחה את מכבי ב-35 הפרש ואז בפיינל פור הם הפסידו, למרות שכולם חשבו שצסק"א תזכה בתואר. אני לא יודע מי תסיים ראשונה ומי תסיים שלישית בבית, כל מה שאני יודע זה שנשחק חזק".

מן העבר השני, סשה אוברדוביץ', מאמן הקבוצה הגרמנית, מנמיך ציפיות: "סדר המשחקים שנקבע, זימן לנו שלושה מפגשים עם הקבוצות הכי טובות בבית כבר בפתיחה. זה לא הכי טוב עבורנו. אנחנו משחקים בבית מול אלופת היורוליג ואין לנו מה להפסיד, אז המטרה שלנו היא להציג משחק טוב. זה יעניק לנו ביטחון לקראת המשחקים הבאים, שהם יותר ברמה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully