וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה 72:81 את מכבי חיפה

צפו בתקציר: ג'רי קארמייקל בלט עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים והוביל את הקבוצה של שרון דרוקר לניצחון שלישי בארבעה מחזורים. חנוכי עם 15, יאנגר עם 6 חטיפות. צ'וברביץ' בלט אצל המפסידה עם 15

אדריאן הרבשטיין

מכבי ראשון לציון המשיכה הערב (חמישי) בפתיחת העונה המצוינת שלה. הקבוצה של שרון דרוקר ניצחה 73:81 את מכבי חיפה, במשחק השלמה מהמחזור השלישי שהתקיים רק הערב בשל מסע המשחקים של הירוקים בארצות הברית. לראשון לציון זה הניצחון השלישי בארבעת המשחקים שנערכו עד כה, בעוד לקבוצה של רמי הדר זהו הפסד שני לאחר שהובסו במחזור השני (שהתקיים לפני כל שאר המשחקים) על ידי הפועל ירושלים.

שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. מגד גוזני
רשם משחק נהדר. חנוכי/מגד גוזני

ניצן חנוכי הצטיין בראשון עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כששון דאוסן חזר מפציעה עם 10 נקודות. ג'קי קארמייקל סיים עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים מתוך 23 של הקבוצה שלו. אצל האורחת, שהסתבכה מוקדם עם בעיית עבירות, בלטו אלכס צ'וברביץ' ואייק אופייבו עם 15 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
נראה טוב, אבל זה לא הספיק. צ'וברביץ'/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה צמודה מאוד כששתי הקבוצות מתקשות לייצר מומנטום או כדורסל איכותי במיוחד, ובתום הרבע הראשון זה 20:21 לראשון לציון, כשג'רי סמית' וג'קי קארמייקל בולטים אצלה. בחיפה בלטו ג'ף אלן ואייק אופייבו כשגם אלכס צ'וברביץ' מעמיד שורה סטטיסטית יפה. הרבע השני נפתח בצורה שקולה בעצמו כשהראשונה לפתוח פער מסוים הייתה האורחת מחיפה, שעלתה ל-40:45 כשדגן יבזורי וסל של דמונטז סטיט על הבאזר קובע 40:45 לירוקים במחצית.

ברבע השלישי הצליחה ראשון לצמק את הפער, הרבה בעזרת שון דאוסן שנכנס לעניינים, כשגם ג'רמיס סמית', קארמייקל וחנוכי נראים מצוין. חיפה הסתבכה גם עם עבירות, כשג'ף אלן, רנה רוז'ו וצ'וברביץ' עם ארבע כאלה כל אחד. בנוסף, דמונט סטיט נפצע וחזר. הרבע האחרון היה כולו של המארחת, כשחנוכי, דאוסן וקארמייקל מובילים את ראשון לציון ל-14:27 ב-10 הדקות האחרונות של המשחק ו-72:81 בסיום. בסך הכל, ראשון רשמה ריצת 21:38 ב-16 הדקות האחרונות מול חיפה החלשה.

שחקן מכבי ראשון לציון אייזאה סוואן. ברני ארדוב
פרגן לחברים עם 8 אסיסטים. סוואן/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'קי קארמייקל 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 איבודים, ניצן חנוכי 15, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'רי סמית' 11, טוני יאנגר 10 ו-6 חטיפות, איזייה סוואן 10 ו-7 אסיסטים, שון דאוסן 10, ג'רמיס סמית' 8.

קלעו למכבי חיפה: אלכס צ'וברביץ' 15 נקודות ו-6 ריבאונדים, אייק אפוואיבו 15 ו-6 ריבאונדים, דגן יבזורי 11 (1 מ-5 לשלוש), ג'ף אלן 10 ו-5 איבודים, רנה רוז'ו 8 ו-5 אסיסטים, דמונטז סטיט 6 (2 מ-9 מהשדה), ברודי אנגלי 3 (1 מ-6 מהשדה), תומר בר אבן 2, אנטון שוטבין 2.

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
מרוצה. דרוקר/ברני ארדוב

דרוקר: "יש לנו קבוצה תחרותית"

מאמן ראשון לציון שרון דרוקר אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה לא כל כך ברורה, בהתחשב בכך שאני מכיר את האופי של השחקנים שלי. אבל עלינו למחצית השנייה אחרת. עלינו חזק והיינו אגרסיביים, יש לנו קבוצה תחרותית עם אופי קשוח. אני חושב שבסך הכל, חוץ מהפספוס במשחק מול נס ציונה התחלנו טוב את העונה, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולהתגבש". עוד הוסיף דרוקר: "זו פעם ראשונה באמת שראיתי את הסגל כפי שהוא היה אמור להיבנות, בלי כל הפציעות. אני מרוצה מהשחקנים שלנו שבאו אגרסיביים ולקחו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully