וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הקאבס: "מאמין בבלאט ועוזריו יותר מכל צוות אימון שהיה לי"

דן גילברט ערך מסיבת עיתונאים לקראת משחק הפתיחה נגד הניקס, החמיא למאמן הישראלי, והגדיר את רף הציפיות: "אנחנו יכולים להתחרות על התואר". על לברון: "היחסים טובים, יש התרגשות בעיר"

דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. AP
ממשיך לסחוט מחמאות. בלאט/AP

קליבלנד החדשה והמרתקת של דיוויד בלאט, לברון ג'יימס וקווין לאב תפתח את עונת 2014/2015 בלילה שבין חמישי לשישי, עם משחק בית מסקרן מול ניו יורק. הערב (רביעי) ערך בעלי המועדון, דן גילברט, מסיבת עיתונאים בה דיבר על מצב הקבוצה הנוכחי, המטרות לעונה הקרובה, חזרתו של קינג ג'יימס הביתה, וגם על המאמן החדש שהביא מעבר לים. קווין לאב ערך אימון מלא וזאת אחרי שנפגע בצלעות, והוא צפוי לשחק נגד הניקס.

גילברט הביע אמון מלא בצוות האימון שלו, ובג'נרל מנג'ר דיוויד גריפין: "אין מישהו טוב יותר מגריפין, אני מרוצה ממנו מאוד. אני מאמין מאוד בדיוויד בלאט ובצוות האימון הזה יותר מכל צוות אימון שהיה לי".

הבעלים של קליבלנד קאבלירס דן גילברט. AP
מאושר מהקיץ שעבר על המועדון. גילברט/AP

"היחסים עם לברון הוא טובים מאוד", אמר גילברט, "הרגשתי טוב מהרגע שפגשתי אותו. היו אמוציות, ועכשיו חזרנו לעבוד. החזרה של לברון חשובה מאוד לעיר, יש יש התרגשות ומרגישים אותה בעיר".

"ההתחלה של הקיץ ההיסטורי שלנו הייתה כשהחתמנו את קיירי אירווינג", אמר גילברט והתייחס לסיכויי הקאבס לזכות באליפות, "אתם יודעים שלמדתי את הלקח לגבי התחייבויות ותחזיות, אני לא מגיב לזה יותר. היה לנו קיץ מעניין. אנחנו יכולים להתחרות על התואר, לוקח זמן להפוך לקבוצה, השחקנים יעלו בכל ערב כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully