וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן הפועל רמת גן עומר בוקסנבוים פורש מכדורגל

29.10.2014 / 15:56

הקשר, שזכה פעמיים עם האורדונים בגביע המדינה, קרע את הרצועות בברכו והודיע שהוא תולה את הנעליים בגיל 32: "שיקום הוא בלתי אפשרי לשחקן בגילי. הגשמתי הרבה מעבר לחלומות שלי בתור ילד"

עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
"לא יכולתי לדמיין שאזכה בגביע המדינה עם הפועל רמת גן, בטח שלא פעמיים". בוקסנבוים/מגד גוזני

קפטן הפועל רמת גן עומר בוקסנבוים הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל. השחקן הוותיק נפצע וקרע את הרצועות בברכו, ובעקבות כך החליט לתלות את הנעליים בגיל 32.

בוקסנובים, בנו של שחקן ומאמן העבר אבי בוקסנבאום, גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ועבר גם בהכח רמת גן, מכבי חיפה, הפועל פתח תקוה, מכבי הרצליה ומכבי פתח תקוה. בשנת 2003 פרץ לתודעה כשהיה שותף לזכייה של האורדונים בגביע. לאחר מכן נרכש על ידי מכבי חיפה וזכה עמה באליפות בעונה בה מיעט לשחק ועזב אחרי עונה. ברזומה של הקשר גם זכיות גביע הטוטו עם הפועל פתח תקוה (2005) ומכבי הרצליה (2007). בינואר 2010 שב לקבוצת נעוריו הפועל רמת גן וחווה עמה שתי ירידות, עלייה, סדרה ארוכה של פציעות וכמובן את הזכייה בגביע המדינה בשנת 2013.

בוקסנבוים סבל מפציעה חמורה ברצועות הברך במהלך העונה שעברה והחמיץ את מרבית העונה. הוא שב בקיץ לפעילות, אך כאמור נפצע שוב ברצועות הברך והחליט הפעם לא לעבור שוב את הליך השיקום הארוך. במהלך השבוע, עוד לפני הודעת הפרישה, הודיעה רמת גן שבוקסנבוים יעזור לצוות המקצועי באופן זמני ולמעשה הוא ישמש כמאמן בפועל בעקבות פיטוריו של תמיר בן עמי.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. ברני ארדוב
שני גביעים עם האורדונים/ברני ארדוב

בהודעה שכתב בדף הפייסבוק שלו אמר בוקסנבוים: "קריירת הכדורגל שלי התחילה ביום בו נולדתי. התחלתי לשחק כדורגל בגיל 6 והיום אני פורש. לא אדרוך יותר על כר דשא במדי קבוצת כדורגל. נפצעתי בברך במשחק מול הפועל כפר-סבא ובתחילת השבוע התבשרתי כי קרעתי את הרצועה הצולבת. שיקום מפציעה כזו הוא בלתי אפשרי לשחקן בגילי ולכן אני נאלץ להשלים עם העובדה שלא אשחק יותר. אם אני מסתכל לאחור, הגשמתי הרבה מעבר לחלומות שלי בתור ילד. החלום שלי היה להגיע לבוגרים של הפועל רמת גן. לא יכולתי לדמיין שאזכה בגביע המדינה עם הפועל רמת גן, בטח שלא פעמיים, עם הקבוצה שהיא הרבה יותר מבית בשבילי. זכיתי בחוויות בלתי נשכחות בקבוצות שונות ובחברים טובים לכל החיים. גם כאשר אני כותב את זה, אני לא באמת מעכל שאני פורש, אבל עם הזמן זה יחלחל. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד תודה, למשפחה שלי, לחברים, לכל האנשים שתמכו בי לאורך הקריירה. תמיד ידעתי שהכדורגל זאת מתנה שקיבלתי. העבודה שלי הייתה הדבר שאני הכי אוהב לעשות, ובמקום שאני הכי אוהב. על כך אני מוקיר תודה יותר מכל. תודה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully