וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי נתניה: "זה מבחן אמיתי בשבילנו"

29.10.2014 / 15:14

בית"ר דרוכה לקראת המפגש עם אריאל הרוש וקבוצתו (ה', ספ' 1): "ניצחון יוכיח שאנחנו שייכים לצמרת". סוויסה ומלול צפויים לפתוח. אצל האורחת: ירין חסן מתח שריר וייעדר

מחזור 6מחצית30/10/2014
בית"ר ירושלים
    1:1
      מכבי נתניה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 92. בית"ר מובילה 28:36 בניצחונות ויש עוד 28 משחקים שנגמרו בתיקו.

      * הפרש השערים צמוד יחסית לפער בין הניצחונות, 118:123 לבית"ר.

      * כשבית"ר מארחת היא מובילה 11:20 בניצחונות ועוד 16 משחקים נגמרו בתיקו.

      * ניצחון הבית האחרון של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה היה בינואר 2012. מאז יש תיקו וניצחון לנתניה במפגשים ביניהן בטדי.

      * יוסי מזרחי אימן 32 פעמים נגד בית"ר ירושלים. הוא הפסיד 18 פעמים, ניצח רק שבע וסיים עוד שבעה משחקים בתיקו.

      * בשנים 2012 ו-2013 לא הוחמץ פנדל בטדי וגם ב-2014 לא, אבל עדיין יש זמן לשנות את המציאות.

      * בית"ר ירושלים הפסידה 12 מ-21 המשחקים בהם אלי חכמון שפט אותה. יש לה שבעה ניצחונות ורק שניים נגמרו בתיקו.

      יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
      יוסי מזרחי אימן 32 פעמים נגד בית"ר ירושלים. הוא הפסיד 18 פעמים, ניצח רק שבע וסיים עוד שבעה משחקים בתיקו/קובי אליהו

      מפתחות והכנות

      בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בערב בטדי נגד מכבי נתניה. המשחק הופך לפיקנטי היות ושלושה שחקנים שהיו מאוד מזוהים עם בית"ר, עמית בן שושן, אריאל הרוש וערן לוי, חוזרים לטדי בפעם הראשונה מאז עזבו את המועדון. לוי צפוי לקריאות עידוד מהיציע ואילו נראה כי במקרה של בן שושן ואריאל הרוש התגובות צפויות להיות מעורבות: חלק יעודדו וחלק יקללו. בבית"ר אמרו הבוקר כי "אסור לתת לזה להיות העניין המרכזי של המשחק ולתת לנתניה כוחות להתאחד סביב שחקנים שפוגעים בהם".

      המאמן מנחם קורצקי ערך לשחקנים אסיפה שבה ראו קטעי וידאו ממשחקיה של נתניה. קורצקי שם דגש על המצבים הנייחים של ערן לוי ואף אמר לשחקנים: "אם לא נבוא באותה המוטיבציה, לא ננצח את המשחק". בנוגע להרכב הקבוצה, זאב חיימוביץ' שסובל ממתיחה צפוי להיות מחוץ לסגל כמו גם עומר נחמני שיזכה למנוחה. תומר סוויסה צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם לידור כהן, כשדני פרדה יחכה על הספסל.

      ייתכן כי גם שינוי נוסף יתבצע בקישור האחורי, אך המאמן יחליט על כך ב-24 שעות הקרובות. סאני עמנואל צפוי לעלות מהספסל ולזכות לדקות ראשונות במדי הקבוצה. מי שיהיו מחוץ לסגל הם איציק כהן ומור שקד. בבית"ר מאמינים כי לפחות עשרת אלפים אוהדים יגיעו לטדי בעקבות הניצחון על הפועל תל אביב והורדת המחירים ל-50 שקל לכרטיס.

      בשלב זה עדיין לא ברור האם האוהד שהתעמת עם מנחם קורצקי ייפגש עם המאמן ויתנצל. האוהד היה אמור להגיע היום לבית וגן, אך ביטל את הגעתו וכרגע מדובר על יום שישי אך גם זה בספק. קורצקי עצמו רוצה שתיגמר הפרשה ולשכוח ממנה כמה שיותר מהר. אגב, באימון ביום שלישי המאמן התנצל בפני השחקנים על האירוע ואמר להם: "אני מצטער על מה שקרה ומתנצל בפניכם, אני מקווה שכולכם תלמדו מהמקרה הזה. אנחנו במועדון ענק וצריכים להתנהג בהתאם. אני גם יודע שדיברתם לפני המשחק ושחקנים רצו לנצח בשבילי, ושתדעו שאני מאוד מעריך את זה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
      אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. קובי אליהו
      איזו קבלת פנים תחכה לו? אריאל הרוש/קובי אליהו

      מכבי נתניה:

      הרבה לחץ השתחרר במכבי נתניה אחרי הניצחון בשבת על בני סכנין, אבל אם הקבוצה תפסיד לבית"ר ירושלים ולא תדע לנצח את הפועל פתח תקוה ביום ראשון, היא תחזור בדיוק לאותה פוזיציה מוכרת עם הגב אל הקיר. "אתם חייבים להשתחרר מהר מטדי", הפציר יוסי מזרחי בחניכיו באימון המסכם. "טדי יכול לעשות רע לכל שחקן שבא מבחוץ והחוכמה היא להשתחרר מהר ולא לשחק בלחץ". מזרחי צפה בהרבה משחקים של בית"ר באחרונה והמסקנה שהעביר לשחקניו היא שיהיה קשה מאוד להשיג נקודות אם נתניה תנסה לתקוף מהאמצע.

      ירין חסן שהיה מתוכנן לפתוח מתח שריר וייעדר. במקומו צפוי לערוך הקשר הברזילאי רומאריו סאנטוס פירס הופעת בכורה בהרכב. גם ראול גרשומוב הצעיר שרשם הופעת ראשונה מכובדת בשבת, אמור לרדת לספסל ואת מקומו אמור למלא אנס דאבור. מזרחי החליט להחזיר לסגל את רן רול ושוב השאיר מחוץ ל-18 את עמרי קנדה. בגלל חשיבות המשחק והשעה המאוחרת, הוחלט במועדון להתכנס כבר בצהריים בבית מלון בירושלים.

      שחקן מכבי נתניה אנס דאבור. ברני ארדוב
      יקבל קרדיט? דאבור/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      תומר סוויסה: בית"ר ירושלים

      הקשר-חלוץ הגיע לבית"ר כשחקן מוביל שאמור להיות דומיננטי מאוד בחלק הקדמי. הוא הגיע ללא הכנה בקיץ ובכושר לקוי ולכן פתח עד היום על הספסל. כעת הוא צפוי לקבל הזדמנות ראשונה לפתוח בהרכב ולהתחיל לקבע את מקומו ב-11. ההתקפה של בית"ר עד היום בינונית ותומר סוויסה טוב יכול לשדרג אותה ואת ז'רקו קוראץ'.

      עמית בן שושן: מכבי נתניה

      מתבקש לשים את הזרקור על אריאל הרוש שחוזר לטדי או על ערן לוי ששיחק במועדון, אבל הצ'אנס של עמית בן שושן לחזור לליגה בגדול קורה ממש עכשיו. בנתניה מצפים ממנו ליותר ודווקא מול האקסית שבשורותיה היה גם קפטן בהרבה משחקים, הוא יכול להשלים את הקאמבק מקפריסין.

      חנן ממן (מימין), תומר סוויסה שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      מתחיל להיכנס לעניינים. סוויסה/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: טדי
      קהל: 9708

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully