וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז: "סטיאווה הגישה לי הצעה מעניינת, אולי אשחק בה בעתיד"

חלוץ פטרולול התראיין ברומניה והתייחס למגעים שניהל עם יריבתה: "זו קבוצה נהדרת, אבל באותה תקופה לא ידעתי שהיא כל כך טובה". על מוטו שעזב: "שחקן נהדר ואדם מדהים בניגוד למה שאנשים חושבים"

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
לא הסכים לוותר על נבחרת ישראל. טוטו תמוז/GettyImages

עם תשעה שערים ובישול אחד, טוטו תמוז ממשיך להתרגל לחיים בפטרולול הרומנית, ובראיון שנערך איתו ברומניה הוא סיפר על עברו ועל ההשתלבות בקבוצתו. "אבי היה שחקן בניגריה ובשלהי הקריירה שלו הוא הגיע לישראל. עד גיל שלוש גרתי בניגריה ואז עברתי לישראל עם אמי. רציתי לשחק עבור ניגריה, אבל אני גר בישראל כל חיי ולכן זה לא היה הוגן אם הייתי בוחר בניגריה", התוודה.

תמוז התייחס גם למוטו איתו הוא שיתף פעולה לפני שעבר לשחק בהודו: "זה חבל כי הוא שחקן נהדר ואדם מדהים לא כמו שאנשים חושבים. נהנינו אחד מהשני רק לזמן קצר, אבל אני מקווה שהוא יחזור. הוא בקלות יכול לשחק עוד שנתיים. במאבק על האליפות אני חושב שאנחנו יכולים לדבר חזק כי יש לנו סגל טוב. אני בטוח שאנחנו יכולים להשיג את המטרה הזו".

החלוץ התייחס גם לקיץ שעבר על הקבוצה, ואמר: "זה היה הלם עבורנו כשכל הצוות השתנה עם רזבאן לוצ'סקו ומריוס ניקולאה. כולם היו בשוק, לא רק אני". על המגעים שניהל עם סטיאווה בוקרשט הוא הוסיף: "דיברתי איתם לפני שהגעתי לישראל. הם נתנו לי הצעה יפה, אבל באותו שלב רציתי לבחור במשהו אחר. זו קבוצה טובה, אבל אני חייב להודות שלא ידעתי שהיא כל כך טובה. הכול אפשרי בכדורגל. אולי אני אשחק שם, אולי אני אשאר בפטרולול, מי יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully