וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן עוזב את הפועל מרמורק: "זה לא בשבילי"

29.10.2014 / 8:30

הבעלים שהצטרף בתחילת השנה החליט לזוז הצידה בעקבות הסערה שהתחוללה ב-48 השעות האחרונות: "רציתי לעשות טוב ולסייע כדי להצעיד את הקבוצה קדימה. אין לי עניין בכל הרוע והרפש שהושלכו ביומיים האחרונים"

אייל גולן. ברק פכטר
"הפועל מרמורק נמצאת בלב שלי וכך היא תהיה תמיד". אייל גולן/ברק פכטר

יממה אחרי הסערה הגדולה בהפועל מרמורק, החליט אייל גולן לוותר על הקבוצה. גולן אמר: "אני זז הצידה. רציתי לעשות טוב, רציתי לבוא ולסייע להפועל מרמורק כדי להצעיד אותה קדימה. כל אירועים שהיו בימים האחרונים וששיאם הבלגן אחרי הדרבי הם לא בשבילי. אין לי עניין בכל הרוע והרפש שהושלכו ב-48 השעות האחרונות. הפועל מרמורק נמצאת בלב שלי וכך היא תהיה תמיד. אני מאחל לקבוצה המון הצלחה כי היא מעל הכול ומעל לכל הסכסוכים הלא נעימים שהיו כאן".

עזיבתו של גולן משאירה את הקבוצה בידיים של היושב ראש המיתולוגי, חנן עדני, שכזכור מיד לאחר הניצחון על מכבי שעריים ביום שני פיטר את המאמן ניסן יחזקאל ושיחרר שבעה שחקנים מהקבוצה. עדני כבר שוחח עם המאמן מאיר סומך שהביע הסכמה להצטרף מיד אחרי שכל העניינים יירגעו. לא ברור כיצד ינהגו בהיבט המשפטי המאמן יחזקאל והשחקנים שנזרקו, אבל קרוב לוודאי שהם יפעלו כדי לשמור על זכויותיהם.

כזכור, במהלך הקיץ החליט גולן לחזור לקבוצת נעוריו ולהיכנס כבעלים יחד עם יזם הנדל"ן, אלדד פרי. הכוונה הייתה לבנות קבוצה עם תקציב גבוה כדי להתמודד על חזרה לליגה הלאומית, אבל חילוקי דעות שונים בתקופה האחרונה הם אלה שהובילו לפיצוץ הגדול עם עדני, וכאמור כעת גולן החליט בעצה אחת עם חברים קרובים ששמו לא ייקשר בעימותים האלה ועל כן הוא החליט לזוז הצידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully