וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: דורטמונד ניצחה 0:3 את סט. פאולי, האנובר הודחה

הקבוצה של יורגן קלופ שמה מאחוריה את המשבר שעובר עליה בליגה וטיילה לרבע הגמר עם שערים של אימובילה, רויס וקגאווה. אלן ניצחה 0:2 את האנובר, גם הרטה בחוץ

מרקו רויס שחקן דורטמונד. GettyImages
שוב טעמו את טעם הניצחון. רויס/GettyImages

שמינית גמר הגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם הפתעות גדולות מאוד. אלן, המדורגת במקום ה-17 והלפני אחרון בבונדסליגה השנייה, ניצחה 0:2 את האנובר, שרק בשבת האחרונה ניצחה 0:1 בדורטמונד. גם הרטה ברלין הודחה לאחר דו קרב פנדלים מול ארמיניה בילפלד..ורדר ברמן עם המאמן החדש ויקטור סקריפניק ניצחה 0:2 את חמניצר הרביעית בליגה השלישית. דורטמונד טיילה ל-0:3 על סט. פאולי מליגת המשנה.

סט. פאולי - דורטמונד 3:0

השוורצגלבן נראים רע מאוד בליגה העונה, אבל לפחות בגביע הם מטיילים בינתיים. דורטמונד, שפתחה את העונה עם שבע נקודות בלבד אחרי תשעה מחזורים, עלה לרבע הגמר עם 0:3 נינוח למדי מול סט. פאולי מהליגה השנייה. אולי הניצחון הזה יעניק לקבוצה של יורגן קלופ מעט ביטחון לפני המשחק הקשה באירופה שממתין לה בשבת מול באיירן מינכן באליאנץ ארנה.

צ'ירו אימובילה כבש את השער הראשון בדקה ה-33 לאחר בישול של שינג'י קגאווה ובתום מהלך קבוצתי יפייפה. מרקו רויס, שפתח בהרכב, כבש את השני בנגיעה נהדרת לאחר מסירת רוחב של אימובילה בדקה ה-44. קגאווה בעצמו כבש את השלישי לאחר שניצל טעות קשה של שוער סט. פאולי טשאונר ובסיום זה 0:3.

אלן - האנובר 0:2

רק בשבת ניצחה הקבוצה של טייפון קורקוט 0:1 את דורטמונד בחוץ והעמיקה את המשבר בקבוצה של יורגן קלופ. הערב, היא סיימה את דרכה בגביע עם הדחה די מביכה מול אלן הקטנטנה, שפתחה את העונה רע מאוד בליגת המשנה, שם היא מדורגת במקום ה-17. צ'ייהון גולסלאם כבש שער עצמי בדקה ה-24 ומיכאל קלאוס הכפיל בדקה ה-59 כדי לקבוע 0:2.

חמניצר - ורדר ברמן 2:0

הקבוצה מצפון גרמניה נראתה רע מאוד בשישי והפסידה 1:0 בבית לקלן, מה ששלח את המאמן רובין דוט הביתה והמליך תחתיו את ויקטור סקריפניק שאימן את קבוצת המילואים. בינתיים, הזעזוע עשה משהו כשנועלת הבונדסליגה ניצחה 0:2 בחוץ את חמניצר הרביעית בליגה השלישית. פין בארטלס כבש את הראשון בדקה ה-31, פרנקו די סנטו האיטלקי קבע את תוצאת המשחק על 0:2 בדקה ה-49 וברמן ממשיכה לרבע הגמר. אולי זה ייתן לה דחיפה לקראת משחקי הליגה.

ארמיניה בילפלד - הרטה ברלין 0:0 (2:4 בדו קרב פנדלים)

הקבוצה מבירת גרמניה ניצחה בשבת 0:3 את המבורג, אבל בגביע היא אכזבה מאוד והודחה כבר בשמינית הגמר לאחר שהפסידה 4:2 לארמיניה בילפלד בדו קרב פנדלים אחרי 0:0 בתום 120 דקות. בילפלד מהמקום הראשון בליגה השלישית יכולה להיות מרוצה. יוליאן שיבר וסנדרו ואגנר החמיצו את הפנדלים הקריטיים.

משחקים נוספים:

קיקרס אופנבך - קארלסרואה 0:1
לקיקרס אופנבך: בנימין פינטול (62)

קייזרסלאוטרן - גרויטר פירת 0:2
לקייזרסלאוטרן: פיליפ הופמן (12 ו-22)

אוהדי סט. פאולי. GettyImages
אוהדי סט. פאולי סיפקו תצוגת עידוד נהדרת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully