וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "נשחק על החיים שלנו מול פרטיזן"

28.10.2014 / 19:46

שחקן ירושלים נחוש לקראת המפגש החשוב ביורוקאפ (רביעי, 19:30, יורוספורט2): "צריכים להיות מרוכזים מההתחלה". היריבה, שפתחה רע מאוד את העונה, תחסר את מילאן מצ'באן

one

הפועל ירושלים ניצחה את כל משחקיה בליגה הישראלית, אולם ביורקאפ טרם השיגה ניצחון ולמשחק מחר (רביעי, 19:30, יורוספורט2) מול פרטיזן בלגרד היא מגיעה עם הגב אל הקיר, כשהיא חייבת ניצחון. כבר לאחר הניצחון מול הפועל גלבוע/גליל עליון הזכיר דני פרנקו לשחקנים כי מצפה להם מלחמה מחר, ו"חייבים להשיג ניצחון ביתי". עם זאת, גם פרטיזן מגיעה נחושה למשחק, שכן גם היא עדיין ללא ניצחון העונה באירופה.

"חשוב לנו לנצח משחק ראשון ביורוקאפ, בליגה אנחנו עושים עבודה טובה ואנחנו רוצים להביא את היכולת הזו גם למפעל האירופאי", אמר דני פרנקו לקראת ההתמודדות. "התחלנו את היורוקאפ לא כל כך טוב ולא כמו שרצינו, אבל הבית הזה מתפתח בצורה כזאת שזה ממש לא מאוחר מדי. מחר זו הזדמנות מצוינת בשבילנו לבוא ולהביא את האגרסיביות ואת הנחישות שהצגנו במשחק האחרון מול גלבוע\גליל. אולי פרטיזן קבוצה הרבה יותר טובה ויותר פיזית, אבל לא כזאת שביום טוב שלנו , בו אנו משחקים כדורסל עם המון מלחמה ונחישות, אנחנו לא יכולים לנצח אותם".

ליאור אליהו הוסיף: "משחק מאוד חשוב מחר, הם מגיעים עם שני הפסדים וכך גם אנחנו . אנחנו צריכים לשחק חזק ולהגיע מרוכזים מההתחלה. אנחנו חייבים לשמור על הבית שלנו, הם יבואו להילחם על החיים שלהם וכך גם אנחנו".

ירושלים ופרטיזן לא נפגשו באירופה מאז 1997. הקבוצה של דושקו וויושביץ' עומדת על מאזן שלילי של 3:2 העונה בליגה האדריאטית. שחקניה הבולטים הם מילנקו טפיץ' ודרגן מילוסבלייביץ' מהנבחרת הלאומית, ובסגל שלה אין זרים. מילאן מצ'באן מיודענו לא יגיע עם הקבוצה.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
חייב ניצחון. פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully