וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט מתעקש: "לא פייר לקרוא לנו פייבוריטית"

מאמן קליבלנד לא אוהב את התווית שהודבקה לקבוצתו: "לא הוגן כלפינו וכלפי קבוצות מצוינות אחרות". מקל הגיב לראשונה לצירוף בראה: "הרגשה מוזרה". וגם: כל הפציעות לקראת פתיחת העונה

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מוכנים? לברון כבר בטירוף/GettyImages

בשעה טובה ומוצלחת, עונת 2014/15 ב-NBA תצא לדרך הלילה (בין שלישי לרביעי). בשעה 2:00 זה יקרה: ניו אורלינס תארח את אורלנדו (ישיר בספורט 5), ובמקביל ייערך הדרבי הטקסני המרתק בין סן אנטוניו לדאלאס (5+ לייב). את ערב המשחקים הראשון יסגרו בשעה 4:00 הלייקרס ויוסטון.

הנה מה שעבר על הליגה הטובה בעולם בשעות שעד כדור הביניים הראשון:

הבעלים של שארלוט הורטנס מייקל ג'ורדן (שמאל) עם מייקל קיד גילכריסט (ימין). AP
לא יפה לפתח ציפיות. ג'ורדן/AP

23:23: דיוויד בלאט התראיין היום לאחר אימון קליבלנד, והתעסק בעיקר בעובדה שקבוצתו נחשבת לאחת הפייבוריטיות הגדולות ללכת עד הסוף. "אני חושב שאנשים שאומרים שנזכה באליפות קצת לא פיירים כלפי שאר הקבוצות המצוינות שכבר זכו בתואר וגם כלפינו, שאנחנו קבוצה מוכשרת אבל חדשה. יש לנו הרבה עבודה עד שנוכל לקבוע דברים. טרום העונה שלנו היה טוב, אבל יש הבדל גדול בין טרום עונה ובין העונה הרגילה". בלאט היה מלא הערכה לסן אנטוניו, ואמר: "הם משחקים כדורגל יפה ומנצח. אני נותן לפופוביץ' והספרס המון קרדיט על זה שהם משחקים ביחד".

22:55: דייויד לי בספק לפתיחת העונה של גולדן סטייט.

22:18: סקוט ברוקס החליט, סופית ורשמית, בשעה טובה ומוצלחת, שסטיבן אדמס יהיה הסנטר הפותח שלו העונה.

22:01: טריי ברק ודרק פייבורס נפצעו באימון יוטה, והם בספק למשחק הראשון של הג'אז העונה.

21:04: קווין לאב נפצע בצלעות במהלך אימון קליבלנד ולא הצליח לסיים אותו, אך דיוויד בלאט התעקש כי הפורוורד בסדר וצפוי לשחק כרגיל מול ניו יורק בליל חמישי.

20:48: רייג'ון רונדו עדיין לא יודע האם יהיה כשיר למשחק פתיחת העונה של בוסטון מול ברוקלין. אמש הוא העריך את הסיכויים ב-"79 אחוז", הערב זה עלה ל-"83 אחוז".

20:25: חדשות רעות לאוקלהומה סיטי. רג'י ג'קסון וג'רמי לאמב הפצועים יחמיצו את שני המשחקים הראשונים של העונה לכל הפחות.

19:54: עדכון נוסף לגבי מקל. הנה הציטוטים שהוא העניק לתקשורת האמריקאית הערב באימון דאלאס: "אני שומע את הכל, אני יודע מה קורה. היתה לי הכנה מצוינת לעונה והראיתי שאני יכול לעזור לקבוצה. שמתי את עצמי בסיטואציה טובה. אני כאן ואני רוצה לעזור לקבוצה. כרגע אני מתמקד בעיקר במשחק הראשון שלנו, בלעזור לקבוצה לנצח".

19:12: העונה הזו תצא לדרך עם מספר שיא של 101 שחקנים בינלאומיים מ-37 מדינות שונות. קנדה ראשונה עם 12 נציגים, צרפת שנייה עם עשרה, בעוד לאוסטרליה ולברזיל יש שמונה ושבעה נציגים בהתאמה.

18:56: זמנו של גל מקל בדאלאס קצוב. הערב הגיב לראשון הרכז הישראלי לשמועות על שחרורו הקרוב בשל חתימת ג'יי ג'יי בראה במועדון, כשאמר: "זו הרגשה מוזרה כרגע". מקל הוסיף וסיפר שכל עוד הוא נמצא במועדון, ינסה לתרום לו.

עוד באותו נושא

ה-NBA יוצאת לדרך: קליבלנד פייבוריטית בסוכנויות ההימורים

לכתבה המלאה
גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס. AP
הסוף מתקרב. גל מקל/AP

18:32: מן הסתם, כל הכרטיסים למשחק הבית הראשון של קליבלנד העונה, בלילה שבין חמישי מול ניו יורק, כבר נמכרו. אולם מי שבכל זאת מעוניין ללכת למשחק ויהיה מוכן לקנות כרטיס מספסרים, ייאלץ לשלם - והרבה. בארצות הברית מדווחים כי המחיר מגיע עד 800 דולר, לא פחות, עליה של 1,000 אחוז (!) לעומת העונה שעברה. וכמה עולה באינטרנט כרטיס למשחק פתיחת העונה של מיאמי? 88 דולר, נפילה של כ-70 אחוז מהעונה שעברה.

18:22: דירוג העוצמה של NBA.COM ו-ESPN הציב ערב העונה את סן אנטוניו בפסגה. בשני הדירוגים קליבלנד מדורגת שנייה.

עשר הגדולות של NBA.COM:

1. סן אנטוניו
2. קליבלנד
3. לוס אנג'לס קליפרס
4. גולדן סטייט
5. דאלאס
6. שיקגו
7. אוקלהומה סיטי
8. פורטלנד
9. ממפיס
10. טורונטו

עשר הגדולות של ESPN:

1. סן אנטוניו
2. קליבלנד
3. שיקגו
4. לוס אנג'לס קליפרס
5. גולדן סטייט
6. דאלאס
7. פורטלנד
8. ממפיס
9. טורונטו
10. אוקלהומה סיטי

שחקני סן אנטוניו ספרס טים דאנקן, טוני פארקר, מאנו ג'ינובילי. AP
עדיין פייבוריטים. ג'ינובילי, דאנקן ופארקר/AP

18:05: דירוג השחקנים של ESPN הציב את כריס פול במקום השני. המשמעות: לברון ג'יימס שוב במקום הראשון בפעם הרביעית ברציפות. אשתקד, אגב, דורג הרכז של הקליפרס במקום השלישי, אך העונה הוא נהנה מהפציעה של קווין דוראנט.

צפו בסרטון של ESPN לרגל הבחירה של לברון במקום הראשון

16:50: מייקל ג'ורדן הבטיח, ועכשיו הוא מקיים: הבעלים של שארלוט השתלט על חשבון הטוויטר של ההורנטס לרגל פתיחת העונה, והחל מהשעות האחרונות מצייץ לראשונה בחייו, לדבריו. עד עכשיו הוא הספיק להודיע על "קאמבק" למגרשים, ולעשות סלפי אופנתי.

16:40: בשורה נהדרת ללברון, רגע לפני פתיחת העונה: בארצות הברית מדווחים היום כי המלך ואשתו התברכו בילדה חדשה למשפחה, ז'ורי הקטנטנה, שנולדה באקרון - עיר נעוריו של לברון - ב-22 באוקטובר. היא הילדה הראשונה של לברון אחרי שני בנים, מקסימוס בן ה-7 ולברון ג'וניור בן ה-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully