וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: רועי בקל קרע את הרצועה וככל הנראה גמר את העונה

28.10.2014 / 12:07

הקשר, שפתח את העונה בצורה מצוינת, קיבל את הבשורות המאכזבות לאחר פיענוח הבדיקה שעבר: "רגע קשה, אחזור מחושל". בעקבות הפציעה, הקבוצה תחיש את המשא ומתן עם רודי חדד, שצפוי להצטרף

one

צרה גדולה למ.ס. אשדוד. קשרה של הקבוצה מעיר הנמל, רועי בקל, קרע את הרצועה הצולבת בברכו וקרוב לוודאי שסיים את העונה. בקל נפגע בברכו במהלך המשחק מול הפועל פתח תקוה בשבת האחרונה ולפנות בוקר הוא עבר בדיקות, שפוענחו היום (שלישי) וחשפו את התוצאה הכואבת.

רופא הקבוצה, ד"ר רוזנטל, אמר לקשר כי על פי הצילומים, הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך. בקל היה אחד השחקנים הטובים במ.ס. אשדוד בעונה שעברה וגם את העונה הנוכחית הוא פתח בכושר טוב מאוד. פציעתו מצטרפת אל הקרע בצולבת שיש לאמיר בן שמעון, שנפצע עוד בתחילת העונה. בעונה שעברה סבלה הקבוצה מפציעה דומה, של דויד סולארי. בקל קיבל את הבשורה בצורה קשה מאוד. הוא קיווה והאמין כי מדובר רק במתיחה, אבל תוצאות הבדיקה היו כאמור אחרות וחמורות יותר.

בקל אמר: "זה רגע קשה עבורי. מאז הפציעה במוצאי שבת, קיוויתי שהבשורות יהיו אחרות, אבל לצערי קרעתי את הצולבת והצטרפתי אל משפחת הספורטאים שנפגעו כך. את הפציעה שמעו עד הספסל. קפצתי לכדור גובה לא רחוק מהספסל עם עמרי אלטמן מפתח תקוה ונחתתי עם רגל ישרה ועם כל המשקל על הברך. אורי, הפיזיותרפיסט, סיפר לי שהוא שמע עד הספסל את רעש הקרע. לפני חודש חגגתי יום הולדת 27 וקיוויתי לעונה הכי טובה, אבל לצערי גמרתי את העונה. אני בחור חזק ואדע לצאת מזה ולחזור יותר מחושל".

באשדוד ממשיכים במגעים לצירופו של רודי חדד אליהם, מגעים עליהם פורסם אתמול בוואלה! ספורט. הפציעה של בקל תחיש את המש ומתן עם חדד, שצפוי להצטרף לקבוצה. גם רביד גזל מועמד להצטרף, אם לא יסגור במכבי נתניה. מלבד חדד וגזל, באשדוד כבר פנו וגיששו גם בעניין לירוי צעירי, המיוצג על ידי גלעד קצב. גם הפועל פתח תקוה רוצה לסגור עם צעירי ומנסה לגייס משאבים כספיים לעסקה.

רועי בקל שחקן מ.ס אשדוד. יותם רונן
כמה חבל. בקל/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully