וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המתקפה של עמוס לוזון על פפיר: מכבי פתח תקוה תעמוד לדין

28.10.2014 / 10:30

לוזון אינו מחזיק בתפקיד רשמי במועדון, מה שלא מנע ממנו להתנפל על השופט בהפסקת המשחק בשבת, רגע לאחר שזה העניק פנדל שגוי להפועל באר שבע. בהתאחדות אמרו: "הדברים האלה צריכים להיפסק"

one

מכבי פתח תקוה תעמוד לדין משמעתי ביום רביעי הקרוב בשל סעיפים של התנהגות בלתי הולמת ועבירה על חוקי ההתאחדות, זאת בגין אירועי המשחק האחרון מול הפועל באר שבע, שהסתיים בהפסד 4:0 ביתי של המלאבסים.

על פי הדו"ח שהגיש שופט המשחק ארז פפיר, במהלך הפסקת המשחק ביום שבת האחרון השתלחו בו אנשי פתח תקוה בגין מה שלטענתם הייתה שריקה בלתי מוצדקת לפנדל, שהוביל לשער היתרון של דובב גבאי לקראת ההפסקה. המעורב המרכזי במקרה היה דווקא עמוס לוזון, שאינו מכהן בתפקיד רשמי בקבוצה.

בשל העובדה שלוזון לא יכול לעמוד לדין, החליטו בהתאחדות להעניש את הקבוצה בשל המתקפה על פפיר. גורם בהתאחדות הסביר אתמול: "לא יכול להיות שמי שאינו בעל תפקיד בקבוצה ידבר בשם המועדון ואם הוא כן רשאי לדבר בשם המועדון, בכל מקרה המועדון צריך לעמוד לדין. הדברים האלה צריכים להיפסק ולא לקרות יותר בעתיד, גם אם השופט טעה".

אתמול הודיעו אנשי פתח תקוה לשחקנים כי הם יקבלו את משכורותיהם לאחר המשחק שייערך הערב (שלישי, 19:00), בו תתמודד הקבוצה בקרב תחתית חשוב מול הפועל חיפה. פתח תקוה ספגה עד כה 16 שערים והמאמן רן בן שמעון ינסה לשפר את מצב ההגנה. מי שצפויים להישאר מחוץ להרכב הם קוסטדין אזורוב וייתכן שגם גיא מלמד.

עמוס לוזון מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
גם בלי תפקיד רשמי, עמוס לוזון מסבך את מכבי פתח תקוה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully