וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דווין סמית' שב לאימונים, היינס: "יש לנו הרבה נשקים"

28.10.2014 / 9:20

אחרי שהביסה גם את נהריה, מכבי תל אביב מתכוננת לאלבה ביורוליג, גיא פניני מרוצה מחזרתם של טיוס וסופו: "נותנים לנו עומק". היינס: "אלבה משחקת מאוד אגריסיבי"

one

התבוסה שספגה מכבי תל אביב ברוסיה לצסק"א מוסקבה ביורוליג לא השפיעה על הצהובים בזירה המקומית: אמש (שני) הביסה האלופה את עירוני נהריה בתוצאה 61:87 ושמרה על מאזן מושלם בליגה. מי שחזרו לסגל הם סופוקליס שחורצאניטיס ואלכס טיוס, אותם רצו הצהובים להכניס לכושר לקראת המשחקים הבאים. אלכס מאריץ' לא שיחק כלל.

דווין סמית', שעדיין עובר טיפולים בשל המתיחה ברצועה הצדית, יטוס עם הקבוצה. היום הוא ערך אימון ללא כדור, ומחר ישוב לאימונים רגילים. הצוות הרפואי עושה מאמצים להכשירו למשחק. הפציעה של בריאן רנדל במשחק אמש לא קשה והוא יהיה כשיר למשחק.

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס מול שחקן עירוני נהריה ג'וליאן מבונגה. ניב אהרונסון
מכבי צריכה אותו. טיוס/ניב אהרונסון

למרות היתרון, במהלך המחצית המאמן גיא גודס העיר לשחקנים על רמת האינטנסיביות ההגנתית, כשהוא ביקש מהם להציג משחק חזק בהגנה "כדי לרוץ ולהשיג סלים קלים". בסיום כזכור גודס הבהיר לשחקניו כי "מי שיהיה אגרסיבי יהיה על המגרש".

גיא פניני הסביר: "אני חושב שעדיף שנשחק כמו במחצית השנייה. במחצית הראשונה אולי קצת נתקענו מול האזורית של נהריה. לקח לנו זמן להיכנס לקצב, אבל עדיין ירדנו עם יתרון 8 במחצית, ולאט לאט נפתח המשחק מבחינתנו. בסופו של דבר אנחנו משחקים נגד קבוצות שמגיעות להילחם מולנו. מה קרה במחצית? גיא העיר אותנו, אמר שכדאי שנתחיל לשמור, וזה מה שקרה. עלינו במחצית השנייה, נהריה קלעה 6 נקודות וזה סיפור המשחק".

על חזרתם של טיוס ושחורצאניטיס אמר פניני: "שניהם עדיין צריכים להיכנס לכושר, אבל זה מקל על העבודה ומעניק לנו יתרון כשיש סגל כל כך עמוק. מאריץ' לא שיחק? אם היינו צריכים גם הוא היה משחק".

היום תטוס הקבוצה לגרמניה לקראת המשחק מול אלבה ברלין, והקפטן התייחס למשחק היורוליג ביום חמישי: "לאלבה היו שני משחקים לא קלים ולכן היא התקשתה במשחקים הקודמים. אבל הם משחקים בצורה מאוד אגרסיבית ונצטרך להתאים את עצמנו למשחק הזה מבחינה אגרסיבית, קודם בראש אחר כך ברגליים".

עוד באותו נושא

נדב הנפלד, גרסת 2014: שי האוזמן מתמוגג מבריאן רנדל

לכתבה המלאה
- שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. ניב אהרונסון
מכבי צריכה אותו. דווין/ניב אהרונסון

מרקיז היינס מתרכז במשחק היורוליג הקרוב: "קודם ניצחנו את נהריה, עכשיו יש את ברלין. מצפה לנו משחק קשה, כי אלבה היא קבוצה טובה ואגרסיבית. הליגה הגרמנית מאופיינת באגרסיביות שלה. אבל נגיע מוכנים".

על חזרתם של טיוס ושחרוצאניטיס אמר השחקן: "אנחנו מאוד שמחים לקבל בחזרה את אלכס טיוס. כשדווין סמית' ישוב זה יהיה אפילו טוב יותר, וזה ייצור בעיות ליריבות שלנו ויקשה עליהן. יש לנו הרבה נשקים. בזכותם אנחנו יכולים לשחק בלא מעט הרכבים שונים, הרכבים גדולים או נמוכים, הרבה שחקנים מסוגלים לשחק במספר עמדות ויכולים לשמור גם במספר עמדות. לנו כקבוצה קשה להציג 40 דקות מלאות של משחק טוב, אבל זה טבעי, קשה מאוד להציג משחק יציב כבר בתחילת העונה. כרגע אנחנו עובדים על זה ומשתפרים, אנחנו לומדים האחד את השני ונהיה מוכנים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully