וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אמרתי לשחקנים שמי שיהיה אגרסיבי יישאר במגרש"

27.10.2014 / 23:02

מאמן מכבי ת"א ניצל את הניצחון על נהריה כדי לחדד לשחקניו את המסר לקראת אלבה ברלין: "נצטרך להגיע מוכנים מנטאלית לאינטנסיביות והאגרסיביות שלהם". על חזרת טיוס: "הייתה הכנה טובה". נעימי הפגיז 25 בניצחון הרצליה על אילת: "אני מנסה להוביל, ושמח שזה הצליח"

one

מכבי תל אביב שמרה הערב (שני) על מאזן מושלם בליגה הישראלית, כשהביסה בקלילות 61:87 את עירוני נהריה. ג'רמי פארגו הצטיין (21 נקודות), אלכס טיוס וסופוקליס שחורציאניטיס חזרו לסגל של האלופה, ששמרה על מאזן מושלם במסגרת המקומית עם ניצחון שלישי רצוף. דווין סמית' יטוס מחר עם מכבי תל אביב לברלין, שם תשחק ביום חמישי נגד אלבה. סמית' עדיין בספק למשחק ועדיין עובר טיפולים.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "בחצי ראשון לא שיחקנו טוב, הייתה לנו הגנה נרפית. במחצית דיברנו על ללחוץ על הכדור ולהרים את האגרסיביות, ואני שמח שהחבר'ה נענו לאתגר הזה. עצרנו את נהריה על 61 נקודות, 25 בחצי השני, וזה שם המשחק - כשאתה משחק חזק בהגנה יש לך אפשרות לרוץ ולהשיג סלים קלים".

"אחד הדברים שדיברתי עם הקבוצה במחצית היא על רמת האינטנסיביות ההגנתית שלנו בחצי הראשון", הוסיף גודס. "בשלבים רבים רק ליווינו מהלכים וכשנותנים לקבוצה לרוץ ולמסור הם יקלעו, זה מה שהם עשו בחצי הראשון. אמרתי להם שמי שרוצה להישאר במגרש צריך להיות אגרסיבי, אני שמח שזה אכן קרה במחצית השנייה שרצנו ל-3:14 ואמרתי להם שהאינטנסיביות שמחכה לנו ביום חמישי בברלין תהיה גדולה, ואנחנו חייבים להרים את הרמה ההגנתית שלנו. אלבה זה אתגר גדול בשבילנו מול קבוצה טובה מאוד, שגולת הכותרת שלה השנה היא שניצחה את סן אנטוניו. אנחנו נצטרך להגיע מוכנים מנטאלית לרמת האינטנסיביות והאגרסיביות שלהם שם. זה משחק מאוד משמעותי בבית".

על טיוס אמר גודס: "זה היה משחק שהוא הכנה טובה מבחינתי לטיוס שקיבל דקות ולסופו שהיה חסר לו מאוד כושר משחק קשה אחרי שבוע וחצי של אימונים פתאום לשחק נגד שחקנים גדולים באירופה. לגבי טיוס, הוא חזר להתאמן לאחרונה הוא קיבל דקות והיה לו קשה לשחק הרבה דקות ברציפות, אבל אחת המטרות שלנו הייתה במשחק הזה להכניס אותו לעניינים".

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס מול שחקן עירוני נהריה ג'וליאן מבונגה. ניב אהרונסון
נכנס לעניינים. טיוס/ניב אהרונסון

ג'רמי פארגו: "זה הכדורסל בכל סיום משחק אנחנו מסתכלים על עצמנו וככה היה אחרי צסק"א פרט לרנדל לא שיחקנו טוב אבל הערב שיחקנו כמו קבוצה בעיקר במחצית השנייה. המשחק מול אלבה ברלין יהיה שונה, הם משחקים בבית ותהיה אווירה קשה עבורנו אבל אנחנו נלמד אותם מחר ונקווה לחזור עם ניצחון. לגבי סופו, הוא עובד מאוד קשה יש עוד דרך לעבוד עד שזה יתחבר אבל הערב הוא עשה עבודה מצוינת". רצינו לחזור לשחק את המשחק שלנו. חשוב שקיבלנו בחזרה את טיוס וסופו, אבל אנחנו עדיין לא איפה שאנחנו רוצים להיות".

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי: "בואו נהיה כנים, לא חשבתי שננצח פה. זה גדול עלינו, אבל אני לוקח הרבה דברים חיוביים - שלא התפרקנו, שמרנו על הקצב, לא קיבלנו 100 נקודות. אנחנו הולכים לשבועיים מאוד קריטיים עם בני הרצליה ואשדוד. ניצחון ראשון הוא לא יכול להיות יפה, והמשחק הבא יהיה מאסט מבחינתנו. אם ציפינו להיות 0:4? לא אבל לא ציפינו לנצח את הפועל ירושלים הפועל ת"א או מכבי ת"א, היינו צריכים לנצח את גליל אבל לא הצלחנו. בהגרלה כזו אפשר להסתכל בכמה דרכים אומנם פתיחה של 0:4 אבל עברנו את הקבוצות הגדולות ועכשיו זה הזמן להביא ניצחונות מול בני הרצליה ואשדוד, אחרי ניצחון ראשון דברים ילכו יותר בקלות".

שחקן עירוני נהריה אייל שולמן: "פתיחה לא טובה אף אחד לא רצה להתחיל ככה, יש לנו משחק חשוב ביום שני שזה המשחק שלנו בעצם, אנחנו רוצים לרשום ניצחון ראשון שישחרר את הלחץ ויחזיר את הביטחון. אנחנו קבוצה טובה ואני בטוח שיהיה בסדר. דווקא נגד מכבי אתה בא פחות בלחץ כי כביכול אין לך מה להפסיד, דווקא נגד הקבוצות האחרות שהן ברמה שלנו הלחץ גדול יותר ואלה הניצחונות שאנחנו צריכים להביא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן עירוני נהריה נייט מילר. ניב אהרונסון
מכבי הייתה גדולה עליו. נייט מילר/ניב אהרונסון

המותחן של הערב היה בראשון לציון, שם רשמה הקבוצה מעיר היין הפסד ראשון העונה, ונכנעה לנס ציונה 86:83. קרייג סמית' הצטיין בנס ציונה עם 22 נקודות ו-11 ריבאונדים, ואמר בסיום: "אני גאה בקבוצה שלי. אני מקווה שכל הקבוצות האחרות צפו בנו, כי ככה זה הולך להיות העונה".

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין: "זה ניצחון מאוד מאוד חשוב. אנחנו קבוצה טובה, אמרתי את זה מההתחלה. עשו הרבה השוואות עם העונה שעברה, אנחנו עדיין קבוצה קשוחה, עוד לא ברמות שאני רוצה שנהיה, אבל יש פה שחקנים מאוד אינטליגנטיים. קרייג סמית' שחקן, כל מילה שאגיד עליו רק תוריד ממנו. הוא נשק התקפי מדהים. בניגוד למה שהרבה אומרים הוא גם שומר, הוא מנהיג.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר: "חושב שהיה משחק חזק מאוד, אגרסיבי ועם תהפוכות. בסוף פעולות קטנות כמו איבוד כדור אחד, החטאנו לייאפ, קיבלנו שלשה גרמו לנו לפספס את המשחק. סך הכול ואמרתי לשחקנים שלי, שאני גאה בהם שבאנו היום ונתנו כל מה שיכולנו למרות החיסרון של ג'קי ושון וכל מי ששיחק נתנן את המקסימום וזה הפרמטר שלי לקבוצה בריאה ומנצחת והפנים שלנו למשחק הבא".

קרייג סמית' שחקן נס ציונה. ברני ארדוב
"מקווה שכל הקבוצות האחרות צפו בנו, כי ככה זה הולך להיות העונה". קרייג סמית'/ברני ארדוב

בני הרצליה רשמה ניצחון ראשון העונה, כשגברה בביתה על הפועל אילת 95:100. היה זה הפסדה השלישי ברציפות של אילת, ואין ספק ששחקניו של דן שמיר מאכזבים עד כה מפתיחת העונה. "נראינו מאוד לא מחוברים, כולנו צריכים לחשוב מה עושים עם זה. זה נראה מאוד לא טוב. יש לנו בעיה וצריך לעבוד על זה", אמרמ מאמן אילת דן שמיר אחרי ההפסד.

כוכב הניצחון של הרצליה היה הגארד יובל נעימי, שהפגיז 25 נקודות ומסר 11 אסיסטים. "הפסדנו שלושה משחקים מאוד צמודים, בקלות היינו יכולים להיות עם עוד ניצחונות בכיס", אמר יובל נעימי לאחר המשחק. "כל השבוע דיברנו שזה משחק מאסט, עבדנו מאוד קשה ואני שמח שזה בא לידי ביטוי. אם אני משחק נגד ירושלים יגידו שזה מיוחד, אם אשחק נגד מכבי יגידו שזה מיוחד, היה מה שהיה שנה שעברה, הייתה סיטואציה שלא תלויה בי, אבל אני בדרך חדשה. אני מנסה להוביל, ושמח שהיום זה הצליח".

ניצחון ראשון העונה. נעימי מול ברקוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully