וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל מרמורק ניצחה 0:2 בדרבי את מכבי שעריים

קובי חסן (87 בפנדל) ומאור עידה (94) סידרו ניצחון דרמטי, במשחק שנערך לעיני כ-4,000 צופים בנס ציונה. מרמורק רביעית, רק נקודה פחות משעריים השלישית. בצפון: 3:4 לגבעת אולגה על בית שאן

שחקני הפועל רעננה, עדי נמני, קובי חסן. ברני ארדוב
ניצחון גדול למרמורק. קובי חסן/ברני ארדוב

כ-4,000 צופים הגיעו הערב (שני) לאצטדיון בנס ציונה ויצרו אווירה נפלאה בדרבי של רחובות, בסיומו 2,000 האדומים של הפועל מרמורק חגגו ניצחון דרמטי 0:2 על היריבה המושבעת מכבי שעריים. ניסן יחזקאל, מאמנה של הפועל מרמורק, הגיע למשחק בלחץ גדול אחרי שניצח רק פעמיים בחמשת המחזורים הקודמים, אבל נרגע עם פנדל של קובי חסן בדקה ה-87. מאור עידה חתם בתוספת הזמן, העניק לחבורה ממרמורק ניצחון יוקרתי והנחיל למכבי שעריים הפסד שני העונה. מרמורק כעת עם 11 נקודות במקום הרביעי, בעוד שעריים מדורגת שלישית עם 12 נקודות.

משחקים נוספים בדרום:

הפועל הוד השרון - הפועל כפר שלם 3:0
לכפר שלם: אורי קרגולה (4), משה מרזייב (31), חן מלכה (90)

בית"ר כפר סבא - מכבי קרית מלאכי 0:2
לבית"ר כפר סבא: יוני רביבו (81), ליאור בן הרוש (88)

במשחק יחיד שנערך היום בליגה א' צפון, גבעת אולגה ניצחה 3:4 את הפועל בית שאן והתקדמה למקום הרביעי. האורחים הוליכו משער של מועמר קרקרה (5) אבל אדם לם השווה בפנדל (25) ודקל כהן הפך (50). עדי אלישע, אקס קרית שמונה, השווה עבור בית שאן (54) לפני שאופק בן טולילה החזיר את המארחת ליתרון (67). אדיר דיין קבע 3:3 דרמטי בדקה ה-87, אך המילה האחרונה הייתה של נועם איבגי, שהכריע עבור אולגה בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully