וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג ESPN: אנתוני דייויס שלישי, ווסטברוק רביעי, גריפין חמישי

המשמעות: כריס פול ככל הנראה שני, לברון ראשון. פורוורד הפליקנס זינק 30 מקומות בהשוואה לעונה שעברה. וגם: צפו בקינג ג'יימס מככב בפרסומת חדשה לקראת משחק הבית הראשון שלו העונה

פורוורד ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. AP
זינוק מטאורי. אנתוני דייויס/AP

דירוג שחקני ה-NBA של ESPN נכנס הערב (שני) לחמשת המקומות הראשונים. לאחר שענקית התקשורת האמריקאית הפתיעה כשהציבה את קווין דוראנט במקום השמיני בלבד, נחשפה הערב השלישייה הראשונה, ולמעשה החמישייה הראשונה כולה, כששני השחקנים האחרונים שעדיין נותרו הם כריס פול, שבוודאי ידורג שני, ולברון, ששוב יחזיק במקום הראשון.

למקום החמישי התברג בלייק גריפין. הפאוור פורוורד הנפלא של לוס אנג'לס קליפרס, שקפץ תשעה מקומות לאחר שאשתקד דורג 14. הפנים של הקליפרס העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 24.1 נקודות (52 אחוז מהשדה, 71 אחוז מהעונשין), 9.5 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק, והעונה הוא יקווה לרשום קפיצה נוספת, גם בכל הנוגע לאספקטים שונים במשחק שלו, ובעיקר כשינסה להצעיד את הקליפרס אל עבר טבעת אליפות ראשונה בתולדותיהם.

במקום הרביעי נמצא ראסל ווסטברוק, שמקדים את חברו לאוקלהומה סיטי בארבעה מקומות. בעונה שעברה דורג הגארד המרתק חמישי, והעמיד ממוצעים של 21.8 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-6.9 אסיסטים למשחק. העונה הוא עתיד להשתדרג עוד יותר בשל פציעתו של דוראנט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שלישי הוא אנתוני דייויס, הכוכב העולה של הליגה, שזינק לא פחות מ-30 מקומות בהשוואה לדירוג של העונה שעברה. כוכב ניו אורלינס העמיד אשתקד ממוצעים של 20.8 נקודות, 10 ריבאונדים ו-2.8 חסימות למשחק, והוסיף גם מונדובאסקט מצוין עם נבחרת ארצות הברית.

לקראת משחק הבית הראשון: צפו בפרסומת של ספרייט בכיכובו של לברון ג'יימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully