וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד החלה במגעים עם רודי חדד, יוכל להצטרף לסגל באופן מיידי

27.10.2014 / 10:12

הקשר היהודי-צרפתי שגילה יכולת טובה כשנבחן במכבי נתניה בה לא הוחתם מסיבות כלכליות נמצא על הכוונת של קלינגר, בעוד שבאשדוד עלויות השכר שלו לא אמורות להוות מכשול

one

מ.ס אשדוד מעוניינת לצרף את רודי חדד והחלה במגעים להחתימו. כזכור, הקשר היהודי-צרפתי ששיחק בעבר במכבי תל אביב נבחן במשך שבועיים במכבי נתניה וגילה יכולת טובה, אך לא הוחתם בשל סיבות כלכליות. כבר בשבוע שעבר החל מאמן אשדוד, ניר קלינגר, לדלות פרטים על השחקן ושוחח עם סוכנו הצרפתי, אך באשדוד החליטו לא לבצע מחטף מתוך כבוד לנתניה ומאמנה יוסי מזרחי. כשנודע שמזרחי ויתר על חדד וזה חזר לצרפת, הגבירו באשדוד הילוך ולאחר ששמעו שהשחקן הרשים באימוני נתניה החליטו לנסות להחתימו.

רודי חדד שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לאשדוד? רודי חדד במדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

חדד הינו שחקן חופשי ויכול להצטרף באופן מיידי לסגל של אשדוד, כאשר גם עלויות השכר שלו אינן אמורות להוות מכשול. בנוסף הוא לא נחשב כזר ולא יחייב את אשדוד להקפיא או לשחרר את אחד הזרים. חדד, שיחגוג את יום הולדתו ה-30 בפברואר הקרוב, החל את דרכו במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן והושאל לולנסיין לפני שנחת בקיץ 2007 במכבי תל אביב ושיחק במדיה עונה וחצי (43 משחקים), בהם כבש שער ליגה אחד בלבד. בינואר 2009 הוא הושאל ממכבי תל אביב לשאטורו ולאחר מכן המשיך בקבוצה מהליגה השנייה עד שחתם לפני עונת 2011/12 באוקזר, אשר לסגל שלה הוא השתייך עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully