וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן לשחקניו: "אנחנו חייבים לשחק עם תשוקה גדולה יותר"

27.10.2014 / 7:11

מאמן מכבי תל אביב שטף את שחקניו אחרי ה-1:4 על עכו: "ביקשתי שנשחק הרבה יותר דקות חיוביות, ובמחצית השנייה הפסקתם לשחק". בדש: "התפקיד של פאקו לתקן אותנו כל הזמן, אבל בסופו של דבר כבשנו ארבעה שערים". קרויף ייפגש עם בן בסט וידרוש ממנו למתן את תגובותיו על הספסל

בזמן שאנשיו של עדן בסט הבהירו אמש (ראשון) לעיתונאים שיבקשו שיחת הבהרה בנוגע לחלוץ אחרי שלא שותף בניצחון 1:4 על עכו, במכבי תל אביב החליטו להבהיר לבן בסט שכל הדרמות סביב הדקות שהוא משחק אינן מקובלות על המערכת. הבעלים מיטש גולדהאר הוא הראשון להביע סלידה כשהקבוצה מייצרת חומרים שליליים לתקשורת ואיתו רואה עין בעין את הדברים גם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף.

ההולנדי צפוי לקיים שיחה בארבע עיניים עם בן בסט, במהלכה ידרוש ממנו למתן את התגובות שלו על הספסל ואם צריך גם לשחק את משחק ה-"אני שמח כשהקבוצה מנצחת, גם אם לא שיחקתי". בצמרת הניהולית-מקצועית של המועדון כועסים מאוד על הסיפור שמקבל לדברי גורמים בקבוצה נפח מוגזם. "במחזור הקודם עדן נכנס כמחליף וכבש שער. לפני כן הוא פתח בהרכב בבאר שבע. אז למה לייצר דרמות מיותרות?", אמר אמש גורם במועדון.

פאקו וקרויף לא רוצים לדון בשחרורו של בן בסט מהקבוצה, אבל אם הוא יהיה מעוניין בכך, מכבי לא תעמוד בדרכו ותסכים לשחררו בחודש ינואר. אמש העריכו בסביבתו של בן בסט שהוא יסגור את הסיפור בצורה חיובית ואולי אף יוציא הודעה לתקשורת כדי לחסל את כל הפרשה באיבה. "אחרי הכל גם צריך לזכור שעדן בסך הכל מאוכזב מזה שהוא לא משחק", אמר מקורב אליו. "הוא לא עושה שום דבר רע ומתנהג למופת כל השבוע באימונים".

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"במחזור הקודם עדן נכנס כמחליף וכבש שער. לפני כן הוא פתח בהרכב בבאר שבע. אז למה לייצר דרמות מיותרות?"/ברני ארדוב

ההתעסקות בבן בסט הורידה מהכותרות את שיחת הנזיפה יוצאת הדופן שערך פאקו אייסטרן לשחקנים מיד לאחר המשחק. הבאסקי ישב כמעט קפוא על הספסל ומיעט לשמוח אחרי השערים שכבשה מכבי תל אביב ואת דעתו על צורת המשחק במחצית השנייה, הוא מיהר להביע בפני השחקנים בחדר ההלבשה: "אנחנו לא משחקים את הכדורגל שאנחנו יכולים לשחק", אמר לשחקנים. "ביקשתי שהיום נשחק הרבה יותר דקות חיוביות. זה היה חשוב ואתם הפסקתם לשחק במחצית השנייה. אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר מסודר ועם תשוקה גדולה יותר. לא בכל יום יגיעו מולנו להרבה מצבים ולא יבקיעו". שחקנים במכבי תל אביב העריכו אמש שלמעט הרצון הטבעי שלו לקדם את המועדון, פאקו גם רוצה להגיע לדרבי עם מאה אחוזי מחוייבות כדי שלא ייתקל בפנצ'ר במפגש היוקרתי עם השכנה העירונית.

ברק בדש, שפתח לראשונה בהרכב וגם כבש, היה מאושר בסיום: "אחרי תקופה שלא שיחקתי רציתי מאוד לכבוש במשחק הבכורה שלי בהרכב ואני מאוד מקווה שתהיה לזה המשכיות". על השיחה של פאקו אמר בדש: "התפקיד של פאקו לתקן אותנו כל הזמן. הוא ראה דברים במחצית השנייה שהוא לא אהב אבל בסופו של דבר, כבשנו ארבעה שערים".

בדש גם התייחס לתחרות בין החלוצים ודיבר על עדן בן בסט: "התחרות מדרבנת אותי יותר משהיא מלחיצה. יש לי את הרצון להוכיח שמגיע לי לשחק. אני חייב לתת בכל אימון מאה אחוז. לא פשוט לראות את עדן כל כך עצוב אחרי שהוא לא שותף. אני בטוח שהוא וראדה עוד ישחקו הרבה". על המאבק עם קבוצתו לשעבר קרית שמונה שנראית כמי שהכי מאיימת על האלופה, אמר החלוץ: "צריך לקחת את קרית שמונה בחשבון. אנחנו בכל מקרה צריכים להוכיח את עצמנו בכל שבוע".

האלופה שוב מביסה, גם בהילוך שני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully