וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ב-MLB: אוסקר טבארס נהרג בתאונת דרכים

27.10.2014 / 3:15

היהלום הצעיר של סנט לואיס, שנחשב לאחד השחקנים המבטיחים בליגת הבייסבול ורק לאחרונה שיחק עם הקבוצה ב-NLCS לאחר עונה ראשונה בליגה, נהרג לצד זוגתו בתאונה במולדתו הרפובליקה הדומיניקנית

אוסקר טבראס סנט לואיס קרדינלס. AP
אבל בסנט לואיס. טבארס/AP

טרגדיה זעזעה את עולם הבייסבול הלילה (בין ראשון לשני). אוסקר טבארס בן ה-22, אחד היהלומים המבטיחים ביותר של סנט לואיס קרדינלס, שרק לפני שבוע עוד שיחק עם הקבוצה ב-NLCS מול סן פרנסיסקו, נהרג בתאונת דרכים במולדתו, הרפובליקה הדומיניקנית. לצד טבארס נהרגה בתאונה גם בת הזוג שלו.

על פי הדיווחים, שאושרו על ידי סוכנו של השחקן המנוח ועל ידי המשטרה המקומית, טבארס וזוגתו נקלעו לתאונת הדרכים הקטלנית בדרכם לעיר הולדתו, פוראטו פלאטה. מעבר לכך לא פורסמו עדיין פרטים נוספים לגבי המקרה.

הקרדינלס הימרו על טבארס כאשר היה בן 16 וחצי ולאורך השנים האחרונות הוא הצדיק את ההשקעה וכיכב בקבוצות הפיתוח השונות של הקבוצה, בדרכו להפוך לסופרסטאר ב-MLB. בין היתר הוא נבחר לשחקן השנה בליגה של טקסס, לאולסטאר של ליג הפיתוח ולפרוספקט מספר 1 של הקרדינלס (והשני בכלל בליגה כולה). רק בסוף מאי האחרון, אחרי עוד פתיחת עונה פנטסטית בקבוצת הפיתוח מממפיס, טבארס נקרא לשחק עם הקרדינלס וכבר בעלייה השנייה לצלחת חבט לראשונה בקריירה ולמעשה הגדיל לעשות, כאשר חבט להומראן. במשחק השני של ה-NLCS מול הג'איינטס חבט טבארס להומראן משווה באינינג השביעי, בדרך לניצחון היחיד של הקרדינלס בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully