וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה את חטאפה, סביליה עלתה למקום השני

שער של מנדז'וקיץ' סידר לאלופה 0:1 בדרבי הקטן של מדריד. האנדלוסים פיגרו 1:0 עד הדקה ה-88 אבל שערים של דניס סוארס וקרלוס באקה (90 בפנדל) הובילו אותם ל-1:2 דרמטי על ויאריאל

שחקן סביליה קרלוס באקה חוגג. AP
סידר לסביליה ניצחון דרמטי ומקום שני. באקה/AP

אחרי הקלאסיקו הגדול והניצחון של ריאל מדריד על ברצלונה, המחזור התשיעי בליגה הספרדית נמשך עם ארבעה משחקים. במוקד הערב עמד משחקה של אתלטיקו מדריד האלופה שניצחה 0:1 בחוץ את חטאפה ונצמדה לרביעייה המובילה. סביליה הלוהטת עלתה למקום השני עם 1:2 דרמטי על ויאריאל. מלאגה פתחה את היום עם 0:4 קליל על ראיו וייקאנו, אספניול ולה קורוניה נפרדו ב-0:0.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. AP
מתרגל לחיים בליגה הספרדית. מנדז'וקיץ'/AP

חטאפה - אתלטיקו מדריד 1:0

אחרי ה-0:5 הקליל מול מאלמו בצ'מפיונס, האלופה השיגה ניצחון שני רצוף גם בליגה והשכיחה לגמרי את ההפסד מול ולנסיה. 40 דקות החזיקו מעמד המארחים עד שמריו מנדז'וקיץ' כבש מקרוב אחרי שבעיטה של ארדה טוראן לא נהדפה טוב על ידי הגנת המארחים. חטאפה ניסתה להשוות אבל נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאלכסיס דלגאדו ספק שלח מרפק לפניו של מנדז'וקיץ' וראה אדום. אתלטיקו נצמדה לוולנסיה במקום הרביעי עם 20 נקודות אחרי תשעה מחזורים. חטאפה נותרה במקום ה-12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטפן אמביה שחקן סביליה. רויטרס
ממשיכים לחגוג. אמביה/רויטרס

סביליה - ויאריאל 1:2

אחרי הניצחון שלה בקלאסיקו, ריאל מדריד עלתה למקום השני וקיוותה להישאר שם גם בתום המחזור התשיעי, אבל לסביליה היו תכניות אחרות. ויאריאל הייתה טובה יותר ועלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-79 משער יפהפה של לוסיאנו וייטו שהמשיך פנימה אחרי כדור עומק של קאני. אולם, סביליה לא נשברה ועשתה מהפך גדול בדקות האחרונות. הקאמבק החל עם דני סוארס שתוך כדי שכיבה עשה 1:1 בדקה ה-88. הגיבור הטרגי של המשחק הזה היה דווקא ג'ונתן דוס סנטוס שאיבד כדור ברחבה שלו לבנואה טרמולינאס והוסיף חטא על פשע כשהכשיל אותו ברחבה. קרלוס באקה דייק מהנקודה הלבנה עמוק בתוספת הזמן והעלה את האנדלוסים למקום השני, כשרק הפרש שערים מפריד ביניהם לבין ברצלונה בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully