וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שלושער להיגואין, 2:6 לנאפולי על ורונה

הארגנטינאי חגג בהצגה של הפרטנופי. יובנטוס התאוששה מההפסד באלופות עם 0:2 על פאלרמו. וידאל (32) ויורנטה (64) כבשו. ניצחונות גם לאינטר ולאציו. אודינזה עלתה למקום השלישי

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס. GettyImages
סיומת מצוינת. וידאל/GettyImages

המחזור השמיני בליגה האיטלקית נמשך הערב, כבמוקד עמד משחקה של יובנטוס שהגדילה מחדש את הפער מרומא שבמקום השני עם 0:2 על פאלרמו. נאפולי ספגה שער אחרי 25 שניות אבל הביסה 2:6 את ורונה. ניצחונות גם לאינטר ולאציו. בהמשך הערב סיימו מילאן ופיורנטינה ב-1:1.

יובנטוס - פאלרמו 0:2

הגברת הזקנה התאוששה מהתיקו המפתיע עם ססואלו בליגה וההפסד המביך משהו לאולימפיאקוס בליגת האלופות, כשגברה על פאלרמו 0:2. ארתורו וידאל ניצל בישול של קרלוס טבס כדי להעלות את קבוצתו ל-0:1 בדקה ה-32, ובדקה ה-64 חגג סוף סוף פרננדו יורנטה שער ראשון העונה, כשנגח פנימה קרן של אנדראה פירלו וקבע את תוצאת המשחק.

אודינזה - אטאלנטה 0:2

המארחת נצמדה זמנית למקום השלישי וקטעה רצף שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. אנטוניו די נטאלה הבלתי נגמר כבש את הראשון בדקה השישית עם בעיטה נפלאה לחיבורים, ובדקה ה-36 הוסיף בישול לסיריל תרו, שבעט לפינה תוך כדי נפילה.

מילאן - פיורנטינה 1:1

אחרי שני ניצחונות ברציפות, הרוסונרי היו קרובים להשיג את השלישי, אבל שער של יוסיפ איליצ'יץ' גזל מהם את שתי הנקודות היקרות. בעקבות הנקודה, נותרה מילאן במקום השישי בליגה עם 15 נקודות, בעוד הקבוצה של וינצ'נזו מונטלה במקום ה-11 עם 10 נקודות. נייג'ל דה יונג, דווקא הוא, העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-25 עם נגיחה משישה מטר. הקשר הסלובני איזן בדקה ה-64 עם ביצוע אישי נהדר ובעיטה מ-18 מטר שהלכה לקורה ופנימה כדי לקבוע חלוקת נקודות בסן סירו.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. AP
עוד שלושער לאוסף. היגואין/AP

נאפולי - ורונה 2:6

אחרי ההפסד המפתיע באירופה מול יאנג בויז, הקבוצה של רפא בניטס חזרה לנצח בליגה עם הצגה מרשימה והתקרבה לצמרת. הפתיחה הייתה שייכת לאורחים ולאמיל הלפרדסון האיסלנדי שכבש את השער הכי מהיר העונה בליגה כבר אחרי 25 שניות, אבל מארק האמשיק השווה דקה לפני סיום המחצית והשלים צמד בדקה ה-58. ניקולאס לופס עוד צימק בדקה ה-66, אבל ההגנה של ורונה הייתה מפורקת וגונסאלו היגואין ניצל זאת כדי לכבוש שלושער קליל (68, 84 ו-90 בפנדל). חוסה קאייחון כבש בתווך (76) והקבוצה מדרום איטליה שייטה לניצחון מרשים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
נייג'ל דה יונג שחקן מילאן חוגג. רויטרס
נעצרו אחרי שני ניצחונות ברציפות. דה יונג/רויטרס

משחקים נוספים:

צ'זנה - אינטר 0:1
לאינטר: מאורו איקרדי (32 בפנדל)

לאציו - טורינו 1:2
ללאציו: לוקאס ביגליה (15), מירוסלב קלוזה (60). לטורינו: אלכסנדר פארנרוד (53)

קייבו - גנואה 2:1
לקייבו: ארווין זוקנוביץ' (36). לגנואה: אלסנדרו מאטרי (72), מאוריסיו פינייה (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully