וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: רוג'ר פדרר זכה בטורניר באזל לאחר 2:6, 2:6 על דויד גופן

השוויצרי, המדורג שני בעולם, זכה בטורניר הביתי בפעם השישית בקריירה וצימק את הפער מדג'וקוביץ' בצמרת הדירוג. מארי זכה בוולנסיה אחרי 6:3, 6:7 (7), 6:7 (8) על רוברדו

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
התואר ה-82 בקריירה. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר זכה הערב (ראשון) בטורניר באזל מסבב ה-500 של ה-ATP בפעם השישית בקריירה שלו והראשונה מאז 2011. הפנומן השוויצרי, המדורג במקום השני בעולם, נזקק ל-51 דקות בלבד על מנת לנצח 2:6, 2:6 את המדורג 28 בעולם דויד גופן, שנמצא בשנה חלומית מבחינתו וניצח ב-43 מ-45 המשחקים האחרונים שלו מאז ווימבלדון השנה. עבור פדרר זה היה הניצחון השני בשני מפגשים על הבלגי בן ה-23 לאחר שגבר עליו גם ברולאן גארוס לפני שנתיים.

אגב, פדרר צימק את פער הנקודות שלו מדג'וקוביץ' הראשון בעולם לפחות מ-500 נקודות, כשנותרו עוד 2,500 נקודות להשיג העונה בטורניר המאסטרס 1,000 בברסי פריס ובטורניר גמר הסבב בלונדון. מבחינת פדרר זהו התואר ה-82 בקריירה והשישי בו הוא זוכה לפחות שש פעמים, ווימבלדון והאלה (שבע פעמים כל אחד) וטורניר גמר הסבב, סינסינטי, דואבי וכאמור באזל. מבחינת פדרר, זה היה הניצחון ה-12 ברציפות אחרי שזכה בתחילת החודש בטורניר המאסטרס 1,000 בשנגחאי.

דויד גופן טניסאי בלגי. רויטרס
לא היווה איום לפדרר. גופן/רויטרס

אנדי מארי זכה בטורניר ולנסיה מסבב ה-500 של ה-ATP לאחר שניצח 6:3, 6:7 (7), 6:7 (8) את טומי רוברדו, המדורג 21 בעולם. לבריטי זהו תואר 31 בקריירה ואחד שהושג בדם, יזע ודמעות אחרי שלוש שעות ועוד 20 דקות וכשהוא מציל חמש נקודות משחק. מבחינת מארי, ששיחק את המשחק ה-20 שלו בחמשת השבועות האחרונים, זהו צעד משמעותי לקראת טורניר גמר הסבב. מארי עלה למקום החמישי במירוץ לטורניר בלונדון וצבר עוד 200 נקודות דירוג.

לבריטי זהו תואר שני בוולנסיה לאחר שזכה בו גם ב-2009, אז ניצח את מיכאל יוז'ני בגמר. הבריטי חגג את הזכייה בצורה מרגשת מאוד, כשנשכב על המשטח ונראה מותש לחלוטין. אין ספק שנגולה מליבו אבן כבדה מאוד עם התואר השלישי לאחרונה, לאחר שזכה בשנז'ן ו-וינה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
שלוש שעות ו-20 דקות כדי להבטיח את הזכייה. מארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully