וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאני בסגל בית"ר, טביב לאוהדים: "לא להיגרר או ליצור פרובוקציות"

הניגרי בסגל של הצהובים-שחורים אחרי שהשחרור שלו הגיע מאיטליה (שני, 20:50, ערוץ 1). הבעלים ביקש מהקהל לא להתפרע בבלומפילד. דומב: "מכיר את החולשות שלהם ואעביר אותן לשחקנים"

מחזור 5מחצית27/10/2014
הפועל תל אביב
    0
      בית"ר ירושלים
      צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 105. הפועל תל אביב מובילה 31:45 בניצחונות ועוד 29 משחקים נגמרו בתיקו.

      * הפרש השערים: 116:142 להפועל תל אביב.

      * כשהפועל תל אביב מארחת היא מובילה 12:26 בניצחונות ויש עוד 15 משחקים שהסתיימו בתיקו.

      * ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו. בית"ר מובילה ברצף הזה 1:3.

      * משה אוחיון הוא הכובש המוביל בסגל הפועל תל אביב נגד בית"ר ירושלים, עם 4 הבקעות נגדה.

      * מלך השערים נגד הפועל תל אביב בסגל בית"ר ירושלים הוא תומר סוויסה, שהרשית נגד האדומים מתל אביב 3 פעמים במהלך הקריירה שלו.

      * לירן ליאני שפט העונה רק משחק אחד בליגת העל. בית"ר ירושלים ניצחה בו את מכבי חיפה 0:1.

      * ליאני שפט את הפועל תל אביב 12 פעמים במשחקי הבית שלה. 4 פעמים הושגו כל אחת מ-3 התוצאות האפשריות (ניצחון, תיקו והפסד). סך הכל לאדומים איתו 44.44 אחוזי הצלחה בבית (שבולטים בחיוורונם על רקע 63.8 אחוזי הצלחה בבית באופן כללי).

      נתונים: דריבליסט

      בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      פוגש את האקסית. בוריס קליימן/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת הקרב הגדול עם בית"ר ירושלים הערב (שני, 20:50, ערוץ 1). האדומים ערכו אתמול את האימון המסכם לקראת המשחק, ונראה שאסי דומב החליט על ההרכב איתו יפתח. המאמן התלבט בין שלומי אזולאי לשגיב יחזקאל בהתקפה, כשנראה שהראשון הוא זה שיקבל את הקרדיט. מלבד שינוי זה, יערוך דומב שינוי נוסף, כשישראל זגורי, שהיה פצוע בשבוע שעבר, יחזור להרכב על חשבונו של משה אוחיון.

      "כל משחק חשוב מבחינתנו", אמר דומב באימון. "זה כיף שיש רצון ואווירה מבחינת הקהל. אני בטוח שיהיה משחק טוב. כאחד שהיה בבית"ר ולקח תואר או שניים אני מכיר את הדינמיקה במועדון ואת החולשות שלו. אני אעביר את מה שאני יודע לשחקנים שלי. יש לי שחקנים מצוינים".

      דומב הבהיר כי ישראל זגורי כשיר למשחק ואמר: "זגורי בסדר, הוא חזר לעניינים וישחק מחר. אני מרוצה ממה שאני רואה עד עכשיו. אנחנו בבניית דרך ותהליך של קבוצה חדשה. השחקנים לומדים להכיר אחד את השני. נראה מחר עד אנחנו טובים. המטרה שלנו היא לבוא לכל משחק ולנצח אותו".

      על החשיבות של המשחק אמר דומב: "כל שבוע הוא מבחן בשבילנו, כל אימון הוא מבחן. אין לי ספק שהשחקנים יוכיחו לי עד כמה הם טובים מחר. אני חושב שבאימונים אנחנו נראים טוב. השחקנים בטירוף".

      קובי אליהו

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      בית"ר ירושלים ערכה אתמול (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. המאמן מנחם קורצקי אמר לשחקניו לקראת המשחק: "נגד אשדוד שיחקנו טוב. עשינו את כל מה שעבדנו עליו, שלטנו במשחק, חטפנו כדורים, הבקענו שער והיינו צריכים להכריע את המשחק. אנחנו צריכים להמשיך כמו במחצית הראשונה ולדעת להרוג את המשחק כשאנחנו טובים. הפועל בבית שלה תמיד מסוכנת. רוב הכדורים עוברים דרך גילי ורמוט ואסור לתת לו חופש, אבל גם זגורי ושחקנים אחרים מסוכנים וכולם צריכים לעזור אחד לשני".

      שחקנים בקבוצה הוסיפו: "שמענו שאסי דומב אומר שהשחקנים שלו באים בטירוף אז אנחנו לא פחות, במיוחד עם 4,500 אוהדים שייתנו לנו הרגשה ביתית. אין כאלה פערים גדולים, אבל אנחנו מרגישים שאנחנו מוכנים ובאים להשיג שלוש נקודות. אנחנו חייבים לעשות את זה. יש הרבה כבוד להפועל במיוחד כשהיא בבית שלה, אבל לנו יש את המטרות שלנו".

      בנוגע להרכב הקבוצה, נראה כי לא צפויים שינויים וההרכב שפתח בשבוע שעבר במושבה יפתח גם בבלומפילד. עומר נחמני ולידור כהן ישחקו מאחורי ז'רקו קוראץ'. עדיין ישנה אפשרות כי המאמן יבחר ברגע האחרון לשלב בהרכב את תומר סוויסה, אך הסיכויים לכך נמוכים. בוריס קליימן התייעץ עם השחקנים מה לעשות במידה שאוהדי הפועל תל אביב יעודדו אותו ויקראו לו להגיע לשער 5 וקיבל תשובה ברורה: "מקסימום תרים יד. מעבר לזה, לא להתייחס. עדיף גם שלא תרים את היד".

      לידור כהן יעלה גם הפעם עם קיבוע לאצבע הכואבת. השחקן צפוי לעבור ניתוח באצבע בעקבות העובדה שהוא מתקשה ליישר אותה והיא מגבילה אותו. בצוותה המקצועי ערכו שיחות עם קוראץ' על מנת לעודד אותו ולנסות להחזיר לו את הביטחון. השחקן אמר לחבריו לקבוצה: "ממה שהבנתי, שער נגד הפועל תל אביב שווה כמו 15 שערים בעונה". סאני עמנואל ייכלל בסגל של הקבוצה אחרי שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע מאיטליה. איציק כהן וטל כחילה נותרו מחוץ לסגל.

      הבעלים אלי טביב עדיין לא החליט היכן יישב במשחק מחר. טביב לא רצה לתת לאוהדי הפועל תל אביב את התענוג להכין עבורו תצוגת גידופים באיזור יציע הכבוד וחשב לשבת על ספסל הקבוצה. טביב התייעץ עם גורמים בהתאחדות בנוגע לאישור הבקשה אך ירד מכך לאחר שקיבל המלצות שלא לעשות זאת. טביב עשוי לשבת מחר ביציע הכבוד אך במידה וירגיש בחוסר נוחות עשוי לעבור ליציע אוהדי בית"ר.

      טביב העביר מסר לאוהדים: "אני מודע לחשיבות המשחק עבור המועדון והקהל הגדול והתומך, אני מבקש לא להיגרר או ליצור פרובוקציות מיותרות. אני מודע לעובדה שלעיתים, שלא במתכוון,ישנה גם פגיעה במתקן שמארח את המשחק ומבקש לשים לב. אצטדיון בלומפילד הוא רכוש עירוני וכל פגיעה, גם אם בשוגג, תביא עמה הוצאה כספית מיותרת מקופת המועדון שלא לצורך. מאחל הופעה ספורטיבית ומהנה לבאי המשחק".


      שני אוהדי בית"ר הוזמנו אתמול לחקירה במשטרת ירושלים בנוגע לשלטים שנתלו בבית וגן ביום שישי בגנות הפועל תל אביב ("הפועל מייצגת את עזה, בית"ר את ישראל", "מהאיצטדיון של החמאס חוזרים רק עם 3 נקודות"). במשטרה הבהירו כי המטרה היא להרגיע את הרוחות לקראת המשחק.

      ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים (משמאל) לפני יוסי דורה שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
      קיבל שיחות עידוד. קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      הפועל תל אביב: לוקאס סאשה

      בית"ר תגיע מחר לבלומפילד במטרה לשלוט במרכז המגרש כשהיא אמורה לפתוח שם שלושה קשרים אחוריים בהרכב. אם יצליח הברזילאי להיות דומיננטי בקישור בית"ר תאבד את היתרון שלה במגרש.

      בית"ר ירושלים: לידור כהן

      בהתחשב בהיסטוריה שלו ובאווריה סביב המשחק המשבצת אמורה להיות מוקדשת לבוריס קליימן. אך כשמתעסקים מקצועים נטו, בית"ר חייבת את לידור כהן בכושר טוב יותר בכדי להיות מאיימת יותר ולהרוג משחקים, כפי שרוצה קורצקי. כאשר לידור כהן לא טוב בית"ר הרבה פחות מסוכנת בחלק הקדמי. האצבע עדיין מגבילה אותו אך מחר בית"ר צריכה את כהן של וסרמיל בכדי לחזור עם שלוש נקודות מבלומפילד.

      לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      כשהוא לא טוב, בית"ר הרבה פחות מסוכנת. לידור כהן/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 12700

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully