וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי הרגיז את ריאל מדריד: "הם שיחקו רק על מתפרצות"

קפטן ברצלונה ביקר את צורת המשחק של הבלאנקוס, פפה ענה: "האוהדים שלנו צעקו 'אולה' מהדקה ה-70. זו ההוכחה הכי טובה". סוארס התרגש מהבכורה: "אנחנו עדיין עם נקודה יותר"

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו כבש משחק 11 ברציפות. זה הרצף הכי ארוך של הפורטוגלי במדי ריאל מדריד.

* ניימאר כבש הערב את שער הליגה התשיעי שלו בשמונה משחקי ליגה. בשנה שעברה הוא כבש תשעה שערי ליגה ב-26 משחקים.

* השער של ניימאר - כאמור התשיעי שלו בליגה - נכבש בבעיטה ה-10 שלו העונה למסגרת. אחוזי דיוק מדהימים.

* טוני קרוס מוליך את טבלת המבשלים של הליגה הספרדית עם חמישה (כולל זה לפפה הערב). שלושה מהם היו בבעיטות חופשיות או קרנות.

* ברצלונה עלתה הערב עם ההרכב הכי מבוגר שלה בקלאסיקו מאז 1988. ממוצע גילאים של 29 שנים ו-79 ימים.

* לואיס סוארס הוא שחקן ברצלונה הראשון שעורך בכורה בקלאסיקו, מאז אלברט סלאדס בספטמבר 1995. הוא האורוגוואי הראשון הראשון שמשחק בקלאסיקו מאז פאבלו גרסיה (ריאל מדריד) ב-2006.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (מימין) חוגג עם חאמס רודריגס. AP
הרצף נמשך. כריסטיאנו רונאלדו/AP

לואיס סוארס חזר אתמול (שבת) למגרשים אחרי חודשים ארוכים של היעדרות, ולא הראה סימני חלודה מיוחדים. חלוץ ברצלונה, שפתח בהרכב כבר במשחק הראשון שלו בסגל אחרי ההשעיה, זכר לתקרית הנשיכה בגביע העולמי, בישל לניימאר את שער היתרון הזמני של בארסה בדקה הרביעית, והיה די מסוכן בחלק הקדמי. אומנם בארסה הפסידה 3:1 בקלאסיקו, אבל לואיס אנריקה יכול להיות אופטימי מהקאמבק של האורוגוואי, שהטריד לא פעם את הבלמים פפה וראמוס ושיתף פעולה די בהרמוניה עם ניימאר ומסי. בסך הכל, סוארס לא בעט לשער ב-69 הדקות שלו על המגרש, אך דייק ב-90% מהמסירות שלו והכין שלושה מצבי הבקעה.

"סוארס שיחק טוב", אמר לואיס אנריקה, "הוא היה בקצב יותר משציפיתי. הוא שחקן חשוב עבורנו, והוא יודע איך אנחנו משחקים כי הוא התאמן איתנו". כאמור, סוארס גם בישל את השער לניימאר, וגם הכין למסי כדור מצוין, אבל הארגנטינאי החטיא מקרוב. "החלפתי אותו כי חשבתי שחצי השעה האחרונה עלולה להיות קשה עבורו", אמר לואיס אנריקה.

סוארס עצמו אמר על הבכורה שלו ש"הלך טוב, ניסיתי לעשות את המיטב שלי, אבל ידעתי שבאינטנסיביות כזאת יהיה לי קשה להשלים 90 דקות". הוא הודה ש"רק כמה שעות לפני המשחק המאמן אמר לי שאני פותח. רציתי שהבכורה שלי תהיה במשחק כזה ושתיגמר בניצחון, אבל אני שמח שנתתי את כולי.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. AP
בכורה מוצלחת. סוארס/AP

"אחרי ה-1:1 שלטנו במשחק והיו לנו הזדמנויות, ובמשחקים כאלה קשה לייצר הזדמנויות. הם הפתיעו אותנו כשכבשו במצב נייח, ואז ניצלו את היציאה שלנו קדימה כדי לכבוש במתפרצת וסגרו את המשחק.

"השחקנים בחדר ההלבשה כבר היו במצבים כאלה בעבר, צריך פשוט להמשיך הלאה. אנחנו עדיין נקודה מעל ריאל מדריד, ועל זה צריך לחשוב".

קפטן בארסה צ'אבי הרננדס אמר על סוארס ש"הוא אחד מהקבוצה ומתאמן היטב, ההיעדרות שלו בהשעיה לא פגעה בכושר המשחק שלו". על המשחק עצמו אמר צ'אבי ש"כשאתה מחמיץ בברנבאו, אתה נענש מיד ומשלם את המחיר. ספגנו שער מקרן, ואחר כך במתפרצת. הם חיים על המתפרצות האלה. אנחנו עדיין מאמינים בדרך שלנו. המחצית הראשונה שלנו הייתה מעודדת, אבל בשנייה היינו פחות טובים".

צ'אבי, שהוחלף בדקה ה-60, הצליח לעורר את חמתם של אנשי ריאל כשטען ש"הם שיחקו רק על מתפרצות. הם הלכו אחורה וניסו לתפוס אותנו לא מוכנים".

פפה הגיב לקפטן ברצלונה ואמר ש"כבר משלב מוקדם האוהדים צעקו לנו 'אולה' אחרי כל מסירה, והיו הרבה כאלה. נראה לי שזו ההוכחה הכי טובה. שלטנו במשחק למרות שלהם היה יום מנוחה נוסף לפני המשחק".

עוד באותו נושא

הנוקאאוט שרונאלדו נתן למסי

לכתבה המלאה

ואיפה מסי? החבר'ה של 442oons עם סרטון הקלאסיקו שלהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully