וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: דומב מתלבט בין יחזקאל לאזולאי לקראת בית"ר

25.10.2014 / 23:21

האדומים ממשיכים להתכונן למשחק ביום שני והמאמן לא החליט מי מבין שני החלוצים יפתח לצד זגורי וגוזלן. אבו אל היג'א צפוי להיות כשיר, פרנסיס בנג'מין שוב יתחיל על הספסל

שגיב יחזקאל שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יידע באימון המסכם אם הוא פותח. שגיב יחזקאל/מגד גוזני

הפועל תל אביב מגבירה את קצב ההכנות לקראת המשחק המסקרן נגד בית"ר ירושלים ביום שני בבלומפילד (20:50, ערוץ 1). אתמול היה נדמה שהמאמן אסי דומב יסתפק בשינוי אחד בהרכב; הכללתו של ישראל זגורי שחזר מפציעה' על חשבונו של משה אוחיון. יחד עם זאת, היום ניסה דומב בהרכב גם את שלומי אזולאי במקומו של שגיב יחזקאל ונראה שהוא מתלבט בין השניים.

מחר באימון המסכם יחליט המאמן סופית על ההרכב שיפתח ביום שני. מוחמד אבו אל היג'א שנפצע במשחק החוץ נגד בני סכנין אמור להיות כשיר, והמשמעות היא שהוא ימשיך כמגן ימני ליאור לוי יתופקד כמגן שמאלי ובנג'מין פרנסיס ימשיך על הספסל.

מלבד זאת, הרוחות עדיין סוערות בעקבות ההחלטה למכור כרטיסים לשער 8 לאוהדי בית"ר ירושלים. לפיכך, עמותת האוהדים ?האדומים? השיקה אתמול בצהריים את מבצע הרישום המוקדם לכרטיסים לשער 8 עבור אוהדי הפועל לקראת משחק הדרבי שייערך ב-2 בנובמבר. מטרת המבצע היא לאסוף התחייבות לרכישת 1,700 כרטיסים לשער 8 מצד אוהדי הפועל ואז השער צפוי להיפתח למכירה עבור האדומים. ב-24 השעות הראשונות, נרשמו למכירה מוקדמת כ-200 כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully