וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "חייבים להילחם כדי לצאת מהמשבר, לא משנה מול מי"

מאמן דורטמונד ניסה לשמור על ראש מורם אחרי ההפסד החמישי של קבוצתו בששת מחזורי הליגה האחרונים 1:0 להאנובר. במחזור הבא מחכה באיירן. הומלס: "כאילו יש עלינו נאחס"

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. GettyImages
"לא היינו החלטיים מספיק". קלופ/GettyImages

המשבר של בורוסיה דורטמונד בבונדסליגה מסרב להסתיים. הקבוצה של יורגן קלופ ספגה אמש את ההפסד החמישי שלה בששת מחזורי הליגה האחרונים, כשנוצחה בבית 1:0 על ידי האנובר. השוורצגלבן במקום ה-15 בלבד ועם מאזן אומלל של שבע נקודות בלבד אחרי תשעה מחזורי ליגה. וכל זה כשבשבוע הבא מחכה לה לא אחרת מאשר באיירן מינכן ועוד באליאנץ ארנה.

אגב, הפעם האחרונה בה דורטמונד הפסידה ארבעה משחקים ברציפות הייתה בשנת 2000 תחת המאמן ברנד קראוס ולהאנובר זה היה הניצחון הראשון בווסטפאלן שטאדיון אחרי למעלה משש שנים. כמו כן, האנובר כבשה את שער החוץ הראשון שלה אחרי 420 דקות.

"שוב לא היינו החלטיים מספיק ברגעים החשובים", אמר מאמן דורטמונד יורגן קלופ אחרי המשחק, "נמשיך להילחם ולא חשוב מול מי אנחנו. היו לנו מצבים של 400%-500% ולא הצלחנו לעשות מהם כלום. אנחנו חייבים לכבוש ממצבים כאלה. שום דבר כרגע לא הולך בליגה ואנחנו נשארים עם ידיים ריקות. אנחנו חייבים לצאת מהמצב הזה".

"זה שוב אותו סיפור ישן", אמר קפטן דורטמונד מאטס הומלס, "אנחנו חייבים ליצור שבעה או שמונה מצבים בטוחים של שער כדי לכבוש ואחר כך אנחנו פתאום סופגים משום דבר אחרי שהאנובר בקושי בעטה לשער שלנו לפני כן. זה כאילו יש לנו מנחוס, היריבות שלנו אפקטיביות מאוד ואנחנו ממש לא". מרקו רויס: "אנחנו חייבים לשמור על קור רוח במצב הזה".

סוון בנדר הוסיף: "זה טעם מר מאוד. אנחנו הולכים הביתה בידיים ריקות ואין לנו מושג למה. ניסינו הכל, אולי לא שיחקנו משחק מושלם, אבל בהחלט משחק טוב. כל זה לא הספיק. הדקות האחרונות בטח לא היו נעימות לצפייה. אנחנו חייבים להסתכל קדימה ולצאת מהמשבר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully