וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "מרוצה מהלחימה, לא מהכדורגל"

25.10.2014 / 22:16

מאמן נתניה חגג את ה-1:2 על סכנין והתייחס לקהל: "קראו לי להתפטר? בבית"ר לקחתי אליפות וקיללו אותי". גיא לוי: "כסף מקטאר? כולם מעודדים פה את בארסה. דו הפרצופיות חוגגת"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
משחרר הרבה אוויר. מזרחי/קובי אליהו

מכבי נתניה רשמה הערב (שבת) ובשעה את טובה את ניצחון הליגה הראשון שלה לעונת 2014/15. הקבוצה של יוסי מזרחי אמנם ספגה שוויון בדקה ה-84, אבל שער של עידן שריקי בכדור חופשי עמוק בתוספת הזמן סידר לנתניה 1:2 על בני סכנין במסגרת המחזור החמישי בליגת העל.

מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי אמר בסיום: "אני מרוצה מהלחימה ולא מהכדורגל, אבל מצדי שנשחק כך ונמשיך לנצח. בכל המשחקים בהם הפסדנו, שיחקנו טוב יותר מאשר שיחקנו היום. יש הרבה לחץ סביב מכבי נתניה ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה".

מזרחי נשאל מדוע החליט לפתוח עם ערן לוי לאחר הדיווחים על כך שהוא יסופסל: "התקשורת קבעה שערן לוי לא יפתח ואתם רוצים שאני אגיב על זה? אתם שוכחים שאנחנו קבוצה שעלתה ליגה וצריכה ללמוד לשחק בליגת העל. נוכל לצאת לדרך חדשה רק אם ניפול על התחת. במשחקים הקודמים שילמנו מחיר על הנאיביות, אנחנו צריכים לדעת להביא את הנקודות בכוח. קראו לי היום להתפטר? אתם יודעים בן כמה אני? לקחתי אליפות בבית"ר ירושלים ועשרת אלפים איש קיללו אותי, צריך ללמוד לחיות עם זה".

מאמן בני סכנין גיא לוי אמר: "לא נפלנו מנתניה, אבל זה כבר חוזר על עצמו שלוש פעמים העונה. הרבה שנים אני בכדורגל ולא ראיתי צירוף מקרים כזה ששלוש פעמים ברציפות אנחנו סופגים שערים בתוספת הזמן. אלה חמש נקודות שהפסדנו בגלל חוסר מזל. אתם שואלים על הכיסא שלי? זו שאלה טובה. אני עושה את העבודה שלי מתוך אהבה, אבל אני לא שולט בכל מה שקורה".

המאמן נשאל על פרשת עזמי בשארה ואמר: "הרבה אנשים ישבו הערב לעודד את ברצלונה שנתמכת על ידי כספי קטאר. דו הפרצופיות חוגגת כאן כי כשרוצים כסף מקטאר לכל מיני עסקים, יודעים לנסוע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully