וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: קרויטור ובס פספסו את מדליית הזהב

25.10.2014 / 21:08

הצמד הישראלי היה קרוב להפתיע את הזוג האוקראיני נאטארוב ופוצ'טארב בגמר טורניר זוגות הגברים במסגרת טורניר חצור, אבל הפסיד 3:0 במערכות. מישה זילברמן בחצי גמר טורניר אורלנדו

ליאור קרויטור, אלכס בס שחקני בדמינטון. צילום: בוריס אפשטיין,
קרובים ובכל זאת רחוקים. בס וקרויטור/צילום: בוריס אפשטיין

גמר טורניר זוגות הגברים במסגרת טורניר חצור הבינלאומי לבדמינטון כמעט והניב הפתעה ישראלית היום (שבת), אבל בסיום נותרה ישראל ללא מדליית זהב במפעל הנערך בפעם הרביעית במסגרת הסבב העולמי.

ליאור קרויטור ואלכס בס הפסידו אמנם 3:0 במערכות לזוג האוקראיני המדורג 1, גנאדי נאטארוב וארטם פוצ'טארב, אבל רק לאחר שבשתי המערכות האחרונות הייתה התוצאה 10:10 והאוקראינים הצליחו לקחת את הנקודה האחרונה, לנצח 10:1 בשני המקרים ולגרוף לכיסם אלף דולר. רק חוסר ניסיון של התנהלות בכדור האחרון בגמר של טורניר גדול מנע מהצמד של מכבי ראשון לציון להפתיע צמד שניצח רק לאחרונה זוג פולני מהטופ 30 העולמי.

האוקראינים שלטו גם בקטגוריות האחרות בטורניר: נטארוב זכה בזהב לזוגות מעורבים יחד עם יוליה קאזארינובה, פוצ'טארב הוכתר כמנצח בגברים לאחר שהמדורג 1, בלאגובסט קיסוב הבולגרי, נפצע בחצי הגמר ולא התייצב למשחק הגמר. בנשים, תלמה סנטוס מפורטוגל שמרה על הכתר מאשתקד עם ניצחון 0:3 על דורוטיאה סוטארה מקרואטיה בטורניר בו חולקו פרסים על סך 5,000 דולר.

ובינתיים בטורניר אורלנדו שבארצות הברית מישה זילברמן, שנעדר מטורניר חצור, גבר על יריב הודי חזק ועלה לחצי הגמר שם יתמודד הלילה מול השבדי המדורג 1 בטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • בדמינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully