וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שיחקנו יותר דקות טובות מאשר פעמים קודמות"

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מהניצחון המוחץ במושבה: "ככה צריך להיות, אנחנו מתקדמים". מאור בוזגלו: "אין הרבה זמן לשמוח". ייטב לוזון הודה: "אין פה תירוצים. לא נראינו טוב היום"

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה מהמחצית השנייה. אלישע לוי/ברני ארדוב

הפועל באר שבע פתחה הערב (שבת) את המחזור החמישי עם 0:4 מוחץ על מכבי פתח תקוה במושבה. דובב גבאי כבש את הראשון מפנדל שערורייתי ששרק ארז פפיר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. לאחר ההפסקה, באר שבע השלימה את התוצאה תוך חמש דקות כאשר רועי גורדנה (68), מאור בוזגלו (70) ושלומי ארבייטמן (73, שער ראשון בליגת העל מאז מאי 2010) מפרקים את המלאבסים, שהיו ללא המאמן רן בן שמעון המורחק.

אלישע לוי אמר בסיום: "שיחקנו יותר דקות טובות מאשר פעמים קודמות. היינו יותר מאוזנים, הגענו להזדמנויות והרגנו את המשחק. ככה צריך להיות, אנחנו מתקדמים. היה על ארבייטמן לחץ גדול והוא תמיד רוצה. היה חשוב לנו שהוא ייתן גול ואני שמח שהגולים מתפזרים. יש לנו קבוצה מאוד התקפית ואני רוצה לעשות אותה יותר חזקה. באנו למשחק לא קל וידענו לעבור אותו בצורה חלקה. השגנו הכול היום, ניצחנו, נראינו הרבה יותר טוב ושמרנו על השחקנים להמשך".

מאור בוזגלו אמר: "אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. המחצית השנייה שלנו הייתה יוצאת מן הכלל. ידענו שזה מסוג המשחקים שמצריכים סבלנות, אבל ביום שלישי יש עוד משחק קשה ואין הרבה זמן לשמוח".

ייטב לוזון, שהחליף על הקווים את רן בן שמעון המורחק, סיכם באכזבה: "אין פה תירוצים. לא נראינו טוב היום. לא תמיד דברים עובדים. הגולים נבעו מטעויות שלנו. באר שבע קבוצה מצוינת שמענישה על כל חצי טעות, אבל הם לא שטפו את המגרש עם כדורגל מדהים. להבדיל, הגענו לשני מצבים בסוף ולא ידענו להעניש אותם. אין מה לעשות עם הפנדל, צריך להמשיך הלאה, זה קורה בכדורגל. אני חושב שהתוצאה לא משקפת. יש לנו סגל מספיק טוב כדי להישאר בליגה. נדע ימים יותר יפים ונתקן את מה שצריך. אם נחשוב שצריך להחליף שחקנים, נחליף, אבל זה עוד מוקדם. צריך לעבוד קשה עם החומר שיש, אני מאמין בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully