וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סמפדוריה תסכלה את רומא, פארמה בצרות

השלישית בטבלה נותרה בלתי מנוצחת אחרי 0:0 מול הג'אלורוסי שהרבו להחמיץ. 1:3 לססואולו בפארמה, 0:4 לקליארי באמפולי

- דנילו אבלאר שחקן קליארי. Gabriele Maltinti, GettyImages
בליץ של קליארי. דנילו אבלאר/GettyImages, Gabriele Maltinti

המחזור השמיני בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם החגיגה של זדנק זמאן, שקבוצתו קליארי התפוצצה על אמפולי עם 0:4 בחוץ. גם ססואולו ניצחה בחוץ, 1:3 את פארמה האחרונה. רומא השנייה לא הצליחה להתאושש מהשביעייה בליגת האלופות, כשהסתפקה ב-0:0 במראסי מול סמפדוריה השלישית שנותרה בלתי מנוצחת.

ז'רביניו שחקן רומא מחמיץ מול סמפדוריה. AP
בעיקר החמצות. ז'רביניו/AP

סמפדוריה - רומא 0:0

הג'אלורוסי קיוו לצאת מטראומת השביעייה שספגו מבאיירן מינכן, אך לא הצליחו לחזור למסלול הניצחונות ורשמו תיקו ראשון העונה בליגה מול הקבוצה המפתיעה והבלתי מנוצחת של סינישה מיכאילוביץ'. אדם ליאיץ', ז'רביניו ופרנצ'סקו טוטי עלו בהתקפת רומא, אבל החלוץ מחוף השנהב רק התקרב בסיום המחצית הראשונה עם כדור לקורה. מנולו גביאדיני כבש שער פסול לזכות סמפדוריה, כשעד הסיום היה זה סרחיו רומרו, שוער נבחרת ארגנטינה, שהצטיין בשער המארחים ומנע הפסד ביתי, כולל הצלה גדולה מול נגיחה אלסנדרו פלורנצי. ג'אנלוקה ויאלי ורוברטו מאנצ'יני, שניים מאגדות העבר של סמפ ששיחקו כחלוצים, ראו שתיים מההגנות הטובות בליגה האיטלקית נפרדות בתיקו מאופס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ואסקו רג'יני שחקן סמפדוריה לפני אלסנדרו פלורנצי שחקן רומא. GettyImages
סמפדוריה עדיין ללא הפסד. ואסקו רג'יני לפני אלסנדרו פלורנצי/GettyImages

אמפולי - קליארי 4:0

הקבוצה של זדנק זמאן השיגה את הניצחון היחיד שלה העונה בחוץ, עם רביעייה לרשת אינטר. כעת הגיע הניצחון השני, שוב בחוץ ושוב עם רביעייה. הפעם הקורבן הייתה העולה החדשה אמפולי, שספגה את כל השערים בין הדקות 31 ל-45. קליארי ההתקפית עלתה ליתרון בדקה ה-31, כשמרקו סאו סובב לרשת את הרביעי שלו העונה. אחרי חמש דקות כבש המגן דנילו אבלאר בבעיטה חופשית נהדרת, ובדקה ה-38 השלים צמד מהנקודה הלבנה. אלבין אקדל פילס דרכו בין שלושה שחקנים וירה את הרביעי בתוספת הזמן של המחצית. 45 הדקות הבאות היו גארבג' טיים ארוך. יופי של ניצחון לקליארי.

פארמה - ססואולו 3:1

רוברטו דונאדוני בצרות צרורות. פארמה צברה רק שלוש נקודות העונה, ועכשיו הפסידה בבית לססואולו שחלקה איתה את שני המקומות האחרונים. סרג'יו פלוקארי (20) והבלם פרנצ'סקו אצ'רבי שהחלים לאחרונה ממחלה קשה (23) העלו את ססואולו ליתרון במחצית הראשונה, לפני שספיר טיידר, שבישל את הראשון במשחק, הפציץ לחיבורים מ-25 מטרים בדקה ה-52. אנטוניו קסאנו רק צימק בדקה ה-78, פארמה נותרה אחרונה.

אלבין אקדל שחקן קליארי (משמאל) כובש מול אמפולי. Gabriele Maltinti, GettyImages
הרבה נחישות בדרך לשער. אלבין אקדל/GettyImages, Gabriele Maltinti

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully