וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'וריץ': "לא ידעתי מה הולך להיות. חשבתי שהוא יהרוג אותי"

הקרואטי שמדורג 124 בעולם סיפר על מה שעבר עליו עוד לפני המשחק שבו גבר על הספרדי: "לא היה לי מה להפסיד". נדאל: "ידעתי שזה יקרה והייתי מוכן לכך. אני צריך להיות טוב יותר בתחילת 2015"

הטניסאית הקרואטי בורנה צ'וריץ'. AP
לא חלם על זה. צ'וריץ'/AP

השבוע האחרון היה ללא ספק אחד המפתיעים בעולם הטניס לשנת 2014. רק לפני שלושה ימים סרינה וויליאמס ספגה את ההפסד הגדול ביותר בקריירה מאז שהייתה בת 16 כשהובסה על ידי סימונה האלפ, וגם רפאל נדאל הצטרף לרשימה השחורה של טניסאים בכירים שספגו הפסדים כואבים ובלתי מוסברים. השור ממאיורקה נכנע לבורנה צ'וריץ' בן ה-17, המדורג 124 בעולם, שניצח את המדורג שני 2:6, 6:7 (4) ברבע גמר טורניר באזל.

צ'וריץ' הנער נמצא בעיצומה של עונת הפריצה שלו, אבל גם הוא בחלומות הוורודים ביותר שלו לא חלם להכניע את הטניסאי הוותיק, שלאחר המשחק אישר את החששות והודיע כי הוא לא מתכוון להשתתף בטורניר סוף השנה היוקרתי שיתקיים בלונדון בחודש הבא, ולמעשה ישוב להתחרות רק ב-2015.

הטניסאי הקרואטי בורנה צ'וריץ' לצד הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
נזהר מלדבר על הפוטנציאל שלו. נדאל וצ'וריץ' בסיום המשחק/רויטרס

"זה בלתי ייאמן מבחינתי", אמר הקרואטי אחרי הניצחון. "אני פשוט רוצה ליהנות מהרגע הזה. אני פשוט כל כך מופתע וזו הרגשה אדירה". צ'וריץ' היכה שישה אייסים ורשם לזכותו 17 ווינרים במהלך המשחק מול נדאל שסבל מ-37 טעויות בלתי מחויבות. צ'וריץ' אגב נכנס לרשימת הטופ 200 בחודש יולי האחרון. "תאמינו לי, אני אדם לחוץ מאוד", הוסיף הקרואטי החייכן. "פשוט ניסיתי לשמור את זה בתוך תוכי. לא היה לי מה להפסיד. מכיוון שאף פעם לא שיחקתי נגדו, לא ידעתי מה אני הולך לקבל ואם הוא הולך להרוג אותי. לכן הייתי בלחץ גדול".

נדאל מצידו ניסה לשדר עסקים כרגיל, ואמר: "זה לא משהו מתסכל עבורי להפסיד כאן. אני ידעתי שזה יקרה והייתי מוכן לכך. אני מקבל את זה, ואני יודע שאני צריך להיות טוב יותר בתחילת 2015. הדרך היחידה להיות טוב יותר זה לעבוד ולהיות בריא. בלי הבריאות, אתה לא יכול לעבוד". הספרדי נשאל גם על הפוטנציאל של יריבו, ואמר: "אני לא יודע כמה רחוק הוא יכול להגיע. הוא בחור טוב, שחקן טוב, צעיר. השאלה הזו תלויה בעד כמה הוא יכול להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully