וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מגחכים: "אוהדי הפועל תל אביב מחפשים תשומת לב"

25.10.2014 / 8:50

בקבוצה התייחסו בזלזול להודעה של עמותת אוהדי הפועל תל אביב על השלטים באימון, ואמרו: "זו צביעות. קהל שהניף שלטי שואה ונאצים נעלב משלט על עזה באימון". לידור כהן עשוי לעבור ניתוח באצבע. טביב עשוי לשבת על הספסל

one

בבית"ר ירושלים הופתעו אתמול (שישי) מתגובת עמותת אוהדי הפועל תל אביב והרעש התקשורתי שנוצר סביב השלטים שנתלו במהלך אימון הקבוצה בבית וגן. כזכור, האוהדים הניפו שלטים ובהם הכיתובים: "הפועל מייצגת את עזה, בית"ר את ישראל" ו"מהאיצטדיון של החמאס לא חוזרים בלי שלוש נקודות", כחלק מהניסיון לדרבן את השחקנים לקראת המפגש בין שתי הקבוצות ביום שני. למרות הביקורת על השלטים, אף אחד מאנשי המועדון לא טרח להוריד אותם ולגנות זאת.

בבית"ר ירושלים הבהירו אתמול: "כנראה שאוהדי הפועל מחפשים תשומת לב. אלה שלטים שנתלו באימון וסתם עשו מזה רעש. הם האחרונים שיכולים לדבר על דברים מהסוג הזה. זו צביעות. קהל שהניף שלטי שואה, נאצים וסדאם חוסיין נעלב משלט על עזה באימון? ההתגרויות האלה מצד אוהדים עם השלטים והעקיצות היו בעבר ויהיו בעתיד, ובאמת שאוהדי הפועל הם האחרונים שיכולים להתלונן על כך".

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
במועדון משיבים לביקורת. אוהדי בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

המאמן מנחם קורצקי עדיין לא סגור על ההרכב שיפתח ביום שני בבלומפילד. הנטייה של הצוות המקצועי היא לפתוח עם אותו הרכב שפתח נגד מ.ס. אשדוד במושבה, אך עדיין ייתכנו שינויים של הרגע האחרון כשדני פרדה או תומר סוויסה עשויים להשתלב בהרכב. הצוות המקצועי ומאמן השוערים עובדים פסיכולוגית עם בוריס קליימן לקראת המפגש. "זה לא עוד משחק עבורו, אבל בוריס לא פחדן. הוא יבוא ויעשה את העבודה שלו", אמרו בבית"ר.

לידור כהן ממשיך לסבול מכאבים באצבע שאותה שבר לפני כחודש. השחקן מתקשה ליישר את האצבע והיא מגבילה אותו. כפי הנראה הקשר ייאלץ לעבור ניתוח פשוט על מנת לפתור זאת. בכל מקרה, כהן צפוי להמשיך לשחק עם קיבוע ולפתוח במשחק החשוב. השחקנים היו מרוצים מקבלת המשכורות, ואמרו: "זה תמיד מטריד שזה מתעכב, אך כל עוד מדובר בשבוע עד עשרה ימים, זה פרק זמן סביר".

הבעלים אלי טביב עשוי לשבת ביום שני הקרוב על ספסל הקבוצה. בשל המתיחות בין הבעלים לאוהדי הפועל תל אביב והאווירה המתוחה, הגישה בית"ר בקשה לפיה יאושר לטביב להצטרף ולשבת על הספסל יחד עם הצוות המקצועי והשחקנים. הכרטיסים לאוהדי הקבוצה אזלו כאשר במשטרה הזהירו כי כל מי שיתעסק בספסרות לפני המשחק ובאיזור האיצטדיון ייעצר באופן מיידי.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב זועמת על בית”ר: ”המועדון הגזען בעולם"

לכתבה המלאה
אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
משחק סנטימנטלי עבורו. טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully